רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 באפריל 2017

על חלומותיו של ישי ועל הפילוג הספרדי הקדוש ועל ממלכת שלטון הבובות של דרעי בש״ס

מאת הרב חיים אמסלם

כולכם יודעים כמה אני אוהב ומעריך את מורי ורבי הגאון האמיתי הרב מאיר מאזוז שליט״א, וכמי שאני מעריך שאני מבין אלה שמכיר אותו יותר טוב מכל הטרמפיסטים שעלו על עגלתו בשנים האחרונות לצורך הנאתם, כאשר עשור וחצי כשהם שלטו בכיפה בש״ס הם התעלמו ממנו התעלמות עד כדי זלזול, אני קובע שאין שום סיכוי שש״ס תסכים להתאחד אתו ולתת לו סיעה עצמאית בתוכם,למרות שבודאי הרב כוונתו לשם שמים ולאחדות במחנה הספרדי, אך זה לא יקרה לא בגללו אלא בגללם, וזה מכמה סיבות.

א] ש״ס הליטאו-ספרדית, שונא את הרב שנאה עזה, את סגנונו, פסיקתו, עצמאותו, השקפתו, דרכו בלימוד, ובעיקר את ספרדיות היתר שלו, שמשגעת אותם ומעמידה אותם באור נלעד.
ב] הרב הראשי יצחק יוסף הנחשב כמנהיגם הרוחני כששומע את שמו של הרב מאזוז הוא מקבל חררה מרוב קנאה.
ג] דרעי מספיק פיקח וערמומי להבין ולראות את הנולד שאם הרב מאזוז יכנס בדלת האחורית לתוף ש״ס לא ירחק היום והוא יעמיד בצל את כל מועצת חכמיהם, שאינם מגיעים לשליח ולרביע של חכמתו ותורתו, וזו תהיה תחילת הסוף של דרעי וחבורתו.
אלא שיש מסביב הרב כאלה שמבינים שהסיכוי להליכה עצמאית שוב היא קטנה מאוד, ולכן הם מתחילים את מסע הזחילה לכיוון ש״ס.
אני בטוח שיש כאלה שניחונו בחכמה סביבו של מורי ורבי ויסבירו לו את האמת הפשוטה הזו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.