רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 7 במרץ 2017

ווארטים


"הגמול הגדול ביותר על עבודתו הקשה של אדם, אינו מה שהוא מקבל עבורה, אלא מה שהוא הופך בזכותה."

המן היה צדיק גם על העץ השיג מנין

מניין יודעים שבזמנם לא היו משתמשים בויזות?
שנאמר 'ובויזה' לא שלחו את ידם‼️

מה משותף בין 'כביסה' להמן ועשרת בניו?
את שניהם בסוף תולים‼️

פעם ראה המן את מרדכי מנשק מזוזה ושאל את  מורדכי :תגיד, איך זה שאתה
מתייחס לדבר תלוי. ענה לו מורדכי :תאמין לי כשאה תהיה תלוי גם אליך יתייחסו...

כתיב במגילה "שבעת השרים" וכתיב "מיטות שש"
ונשאלת השאלה הרי חסרה מיטה אחת?
אלא ש'אדמתא' ישן על הרצפה!

ידוע כי 204 בנים היו לו להמן הרשע ומפני מה לא תלו רק עשרה?
רחמנות על הבעל הקורא אם היה צריך לקרוא את כולם בנשימה אחת היה נחנק!

למה קוראים את עשרת בני המן בנשימה אחת?
כדי שלא יספיקו להגיש בג"ץ!

אמא למה אבא הלך מהבית?
אתה יודע למחוק את שיחות בוואטספ ?
כן. 
אז, הוא לא.

4 ילדים תימנים באים לאבא שלהם ואומרים לו...
אבא אנחנו רוצים להתחפש לשוטרים!
האבא: כמה עולה תחפושת ?
הילדים 120 ש"ח
האבא: נראה לכם! תתלבשו רגיל ותגידו שאתם מהבילוש

אופטימי: לי זה לא יקרה
פסימי: לי בטוח זה יקרה
אדיש: אז מה אם זה יקרה
סדיסט: אני מחכה שזה יקרה
סטלן: חחחחחחחחחח מה יקרה יא שרוטים??

שתי מרוקאיות נפגשות.
אומרת אחת: את יודעת, הנכד שלי בן 3 חודשים, כבר יושב...
עונה השניה: וואו, וואו, יאוולי!! על מה? מה הוא עשה...?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.