רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 16 בפברואר 2015

תגובות @ תגובות @ תגובות


ר' אהרון בוטבול חתן הגר"ע בתוכניתו בקול ברמה: שמעתי עדויות אישיות שמנסים לשכנע בלשכת הגיוס, וגם אין הפרדה מלאה, אבל צריך להבין שכוונת הגראי"ל והגר"ח היא ללמוד שעה מוסר לפני שמתייצבים, לאטום אזניים ולסתום אוזניים ולהתייצב, לסדר את הפטור ולברוח משם. זה לא חכמה להיות ירא שמים מחוץ לכלא 6 או כלא 4 ולחזור פרא אדם, אלא להיות ירא שמים בלשכת הגיוס, ולחזור משם ירא שמים
===============
קץ לשחיתות
קץ לדיקטטורורה
קץ לשוחד
קץ לגנבות
קץ לפילוג
קץ לזיזול ברבנים
קץ לכוחניות
קץ לשמאל
קץ לאפליה העדתית
קץ לקיצוץ הקצבאות
===============
כאחד שעובד במקום עבודה חילוני 'למהדרין', ציפיתי, וצפיתי את השאלה:
למה אתם לא מסכימים לשים את אחת הנשים ברשימה?
התשובה עבור אדם חרדי -ברורה ופשוטה, 
אבל את ה'העברה' לאדם חילוני -קשה לעשות.
אבל, הנשים עצמן -נתנו לי את התשובה - 
באחת מהראיונות לחצה אחת מהן את ידו של המראיין, ודובר על כך במשך השידור,
וכשהגיעה השאלה (שאלו אותה כ7 נשים חילוניות) עניתי:
'נראה לכן שאשה שלוחצת יד לגבר, יכולה לייצג אותי?'.
לא הייתי צריך יותר... אבל הוספתי:
זה 'סימפטום', למה הן לא 'חרדיות' אמתיות שתוכלנה לייצג אותי.. זו לא הבעיה.
סברו -וקיבלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.