רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 בפברואר 2015

סוטים ומנוולים ברמת בית שמש

לכבוד הרב חיים שאולזון שליט"א

רציתי לפרסם על תופעה מזעזעת ומסוכנת המתרחשת לאור היום ובידיעת הרבנים שלא יכולים לעשות כלום מפני שהם מאויימים על ידי הגנגסטרים הסוטים והמנוולים של "טוהר המחנה" כאן בבית שמש.
ר' חיים היקר, תדע לך שזה ממש נס גדול שיש את הבלוג שלך ואפשר לפרסם על כל העסקנים המנוולים בציבור החרדי את כל מעלליהם ואיומיהם על הרבנים שיישרו קו עם החולאים והסטיות שלהם, אני יודע אישית כמה הם מפחדים מפרסום של מקרים באתר שלך והיום לאחר המהפך שעשית ונלחמת בשחיתות העסקנית שיש בציבור החרדי, הרבה מנוולים וסוטים (שיש מהם כחול אשר על שפת הים בציבור החרדי) חושבים פעמיים לפני שהם מנסים לאיים או להציק לאנשים.
לאחרונה עסקנים סוטי מין פירסמו בבית שמש תקנות לעלוני הפירסום ובהם אזהרות והדרכות מפורטות איך ומה לכתוב ולפרסם.
אפילו דאעש ואל קאעידה עדיין לא הגיעו עדיין להוראות וחוקים מטורפים כאלו.
יש אברכים שפרנסתם היא שנשותיהם קוסמטיקאיות כבר שני ארוכות ומפרסמים בעלוני הפירסום, ועכשיו העלוני פירסום לא יכולים להמשיך את חוזה הפירסום איתם, מהפחד של איומי אל קאעידה בבית שמש (שלוחת אל קאעידה בעיראק ובלוב)
מי שרואה את התקנות לא יאמין שאנשים בריאים כתבו אותם, אסור לכתוב שמות של נשים, אסור לפרסם פאות, אסור קוסמטיקאיות, אסור לכתוב את המילה נהגת חרדית (אפילו שעד היום פורסם שהם מסיעות רק נשים, וזה עוד פרנסה של הרבה משפחות, וכי מה איכפת להם מהחיים של השני,ולגבי פרנסה?? בעיניהם מי שלא כמוהם לא צריך לחיות בכלל!! ממתי הם יודעים שפרנסה בכבוד באה מעבודה, הם יודעים שכסף מגיע מלשבת במחסנים ברמת בית שמש ב' ולהוציא פשקווילים ולהתקשר לאיים על אנשים [וכמובן רוב הזמן לגלוש באינטרנט באתרי ה....] ואח"כ לשנורר מסאטמר בחו"ל כסף על מלחמה בציונות)
אחד מהטענות שלהם על הקיצונית המטורפת שלהם היא שזה מבריח מבית שמש את החרדים המודרניים ומביא קהלים סגורים. (פאחנוקטערס)
לכן נצטרך להוריד את מסכת הצביעות מעיניהם ואם זה ימשיך נפרסם בדיוק את כל המחסנים והמרתפים והמשרדים של העסקנים הסוטים בבית שמש ואת כל הציוד המחשבי עם כל האינטרנט ושעות הגלישה שלהם שם.
הרבה אנשים בבית שמש כבר יודעים מאחת החסידויות הגדולות שיש לה שני קריות בבית שמש, עם וועדות קבלה רק לחסידים שלהם, כאילו מטעמי סגירות וצניעות כאשר כולם יודעים כמה משפחות מודרניות יש שם, ואת הווילה המופעלת ביישוב זנוח ליד רמה ב' שם יש בלילות חילופי זוגות, ועוד כל מיני דברים שלא נכתוב עליהם לבינתיים.
אל תנסו לשחק אותה שלטון דאעש וסגירות כאשר את הכביסה המלוכלכת שישנה בכמויות מכבסים מבפנים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.