דפים

יום שני, 23 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: ״בית המשפט עושה איפה ואיפה: מחמיר בענישה כאשר מדובר בפעילי ימין ומקל בענישה כאשר מדובר בפעילי שמאל. אני מחזק את שפי פז במאבקה לגירוש המסתננים הבלתי חוקיים שמטילים אימה בשכונות דרום ת״א. המאבק של שפי, הוא המאבק של כולנו״ :

✅ שוב עדכון של משרד הבריאות הלבנוני: 270 הרוגים ויותר מ-950 פצועים (ברק בטש).

✅ ווינט: בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע את ווסים אסעיד, מחבל תושב חברון, ברציחתם של יהודה ותמר כדורי ב-2019 וברציחתו של איוון טרינובסקי ב-2022, וכן בניסיון הרצח של הנערה הדר בצלאל ב-2019

✅ ביני אשכנזי: מינוי נשיא לבית המשפט העליון: תשעה שופטים מתוך 12 ששמם פורסם אמש על ידי השר לוין כמועמדים לתפקיד נשיא ביהמ״ש, פנו למזכירות הועדה לבחירת שופטים בבקשה להסיר את שמם מהמועמדות.

✅ יו"ר ועדת הפנים ח"כ יעקב אשר בביקורת חריפה על שר הפנים מש"ס:  "אתם מונעים את זכות הבחירה הדמוקרטית הבסיסית מתושבי הצפון - לא נתמוך בבקשת שר הפנים לדחיית הבחירות בארבע מועצות אזוריות בצפון, אם לא תתאפשר הצבעת חיילים במעטפות כפולות, יינתן לבעלי זכות הבחירה יום שבתון, ובנוסף יושווה שיעור המס של המועסקים בבחירות כפי שהיה בבחירות האחרונות"

✅ משרד הבריאות בעזה, המנוהל על-ידי חמאס: 24 בני אדם נהרגו ו-60 נפצעו בתקיפות צה"ל ברצועה ביממה האחרונה. לדברי המשרד, 41,455 פלסטינים נהרגו ו-95,878 נפצעו ברצועת עזה מפרוץ המלחמה 

✅ גורמי המודיעין בישראל מעריכים: כל ההודעות שהתפרסמו בשבועיים האחרונים, לכאורה בשמו של סינוואר כראש הלשכה המדינית של חמאס - לא נכתבו ע״י סינוואר עצמו. למשל הודעת הברכה לנשיא אלג׳יריה, או ההודעה שהופנתה לחות׳ים - שנחתמו בשמו - לא נכתבו על ידו, כך לפי ההערכה בישראל. סינוואר מנותק קשר כבר כמה שבועות ולכן בישראל סבורים כי גורם אחר בחמאס כתב את ההודעות האלה בשם סינוואר (דורון קדוש).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.