דפים

יום שני, 23 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ עמית סגל: מה עומד מאחורי החשד שסינוואר מת? האיגרות ששלח פתאום לנשיא אלג׳יר ולנסראללה - לא מנוסחות בלשון שלו. מתאמצות מאוד. לא רק שהוא לא נותן תשובה שלילית למתווכות, הוא לא עונה בכלל. הוא נעלם באופן כזה שלא קרה  בעבר.

✅ ג'קי חוגי הפרשן לענייני ערבים של גל"צ למשי וגדלוביץ' ב'קול ברמה': "חיזבאללה עדיין לא ניסה את היכולות החזקות שלו. השפלנו את חיזבאללה באירועים האחרונים אך הארגון רחוק מכניעה. תושבי דרום לבנון לוקחים ברצינות את אזהרות צה"ל".

✅ הרמטכ"ל בהערכת מצב בבור: "לוקחים מחיזבאללה יכולות שהוא בנה במשך 20 שנה" :

✅ יוסי יהושוע: ‏‏בתוך 72 שעות חוסלה כל צמרת חיזבאללה. הישג חסר תקדים למודיעין הישראלי. כמו בחיסול עקיל ובכירי הארגון ביום שישי גם הפעם מודיעין מתפרץ בזמן אמת .

✅ עמית סגל: ישראל נטלה חמישים אחוזים מיכולות השיגור של חיזבאללה, לרבות טילים מדויקים .

✅ דובר צה"ל בהצהרה: "תקפנו 1,300 מטרות טרור ברחבי לבנון, אנחנו עדיין תוקפים" :

✅ פרופ' אלן דרשוביץ, בראיון ליוני קמפינסקי בערוץ 7 מכנס IAC בוושינגטון: "האמירה של טראמפ כי ישראל תחדל להתקיים אם לא ייבחר שגויה ומסוכנת. הישרדותה של ישראל לא צריכה ולא יכולה להיות תלויה בבחירתו של אדם אחד. ישראל צריכה להיות מוכנה להתמודד לבד בלי קשר למי ינצח באמריקה"

✅ טראמפ: "לא רואה את עצמי מתמודד בבחירות הבאות במידה ולא אנצח בבחירות הקרובות"

✅ הילרי קלינטון ב-CNN: הסטודנטים הפרו-פלסטינים מונעים על ידי קבוצות חיצוניות ומחזיקים בדעות נחרצות ללא בסיס עובדתי או היסטורי.
נ.ב. מנסה להציל את שלטון השמאל.

✅ הילרי קלינטון על הסטודנטים הפרו פלסטינים: קבוצות שממומנות מבחוץ הפכו את מחאת הסטודנטים למשהו שלא מנוהל על ידי סטודנטים. יש תלמידים שמחזיקים בדעות נחרצות ללא בסיס עובדתי והיסטורי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.