דפים

יום שני, 23 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ בית המשפט המחוזי  בירושלים התיר היום לפרסום כי האדמו"ר מחוסט הרב ברוך לייפר נעצר שוב בחשד למעשים קשים.

✅ רבן של ישראל מרן הגר"ד לנדו בהוראה לראשי הישיבות אשר לומדים בהם בחורים שלמדו בישיבות תיכונית וקיבלו צו גיוס - "אל תתפתו לצבא, תגידו שהרבנים אמרו לכם, אסור ללכת לצבא, ההוראה חלה גם עליכם".

✅ מרדכי הלפרין חושף כי ‏בשל חלוקת צווי הגיוס לבחורי ישיבת 'איתרי', מנהיג עולם הישיבות מרן הגרמ"ה הירש אמר הערב לראש הישיבה כי ברצונו ללכת לישיבה ולחזק את הבחורים שלא יתגייסו

✅ מרדכי הלפרין: פרסום ראשון: גלנט משנה כיוון - יועמ"ש משרד הביטחון נפגש בימים האחרונים עם יועמ"שית ועדת חו"ב, כדי לדון על נוסח חוק הגיוס. עד כה גלנט מנע זאת מאנשיו, במשרד הביטחון מסבירים: "ליועץ המשפטי יש ניסיון רב בחוקי הגיוס ולכן התקיימה הפגישה - אך הוא לא ייצג שם את עמדת השר".

✅ נתי קאליש: מסתמן כי עקב קשיי אבטחה בקליטת ההמונים בעצרת הענק בארה״ב נגד הגיוס, בהתייעצות עם גדולי ישראל בגלל שלא אותר מקום גדול מספיק יתקיימו עצרות בכל הריכוזים החרדיים. בימים הקרובים יפורסמו המיקומים בכל אזור

✅ על רקע הדיווחים כי נתניהו שצפוי לנאום בעצרת האו"ם בארה"ב ביום שישי, יחזור לארץ בטיסה יום למחרת, בשבת, ביהדות התורה שיגרו הבוקר מסר ברור: "אם אתה יודע שתאלץ לחזור ארצה בשבת, אז אל תטוס בכלל". כאמור, לאחר מספר דחיות בעקבות המתיחות הביטחונית בצפון, נתניהו צפוי להמריא מישראל ביום שלישי, וצפוי לנאום ביום שישי שעות לפני כניסת השבת ולכן גם לשהות בסוף השבוע בארה"ב עד לנסיעתו חזרה ארצה במוצאי השבת .

✅ סגן ראש עיריית ירושלים אריה  קינג, נחקר בחשד להסתה לטרור בשל התבטאויות נגד ארגון אונר"א, קינג פרסם מספר ציוצים בטוויטר שבהם כתב נגד אונר"א. החקירה נעשתה ללא אישור הפרקליטות. במשך 4 שעות שאלו אותו החוקרים מדוע קרה לאונר”א – אונ-רע והביע שמחה על סגירת המפקדה של אונר”א בירושלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.