דפים

יום שני, 23 בספטמבר 2024

צימוקים

 

✅ שורת רבנים בכירים מכל העדות והחוגים תומכים במועמדותו של הגאון רבי משה חיים לאו בהם ראש ישיבת כסא רחמים הגר"מ מאזוז, ראש ישיבת אור החיים הגר"ר אלבז, זקני רבני חב"ד בגוף הבוחר, רבני דגל התורה בגוף הבוחר. תמיכה נרחבת גם בקרב ראשי ערים ונציגים מהציונות הדתית בגוף הבוחר.

✅ ישראל כהן על התמיכה של האדמו"ר מצאנז ברב קלמן בר לרב הראשי: מדובר באירוע משמעותי שכן בפעם הראשונה חבר מועצת גדולי התורה של יהדות התורה מביע עמדה ברורה במערכת הבחירות הנוכחית לרבנות הראשית לישראל .

✅ ׳ערוץ 7׳ בפרסום ראשון: השר בצלאל סמוטריץ׳ הודיע הלילה לחברי סיעת ׳הציונות הדתית׳: ״החלטתי סופית לתמוך בגאון הרב מיכה הלוי לרב הראשי האשכנזי. הוא בעל הסיכויים הגבוהים ביותר  להיבחר כרב ראשי לישראל״. כל חברי הסיעה בירכו על המהלך, השרה אורית סטרוק נציגת הסיעה בגוף הבוחר, חתמה לרב הלוי על תמיכה במועמדותו.

✅ עקיבא נוביק: התרגיל המסריח של בצלאל סמוטריץ' ואורית סטרוק בבחירות לרבנות הראשית, היה תמוה פחות לולא הקמפיין שעשו פה על כך שבניגוד לפוליטיקאים אחרים הם ישרים ואמינים ו"אתה מקבל מה שאתה בוחר"

✅ יעקב ריבלין בפאנל ב׳קול חי׳ על הבחירות לרבנות הראשית: ״סיכויי הרב כהנא ירדו בצורה דרמטית בימים האחרונים, המאבק הגדול זה בין הגר״מ הלוי לגר״ק בר"

✅ יעקב ריבלין בקול חי: "יו"ר דגל התורה ח"כ גפני ומספר בכירים נוספים במפלגה דוחפים למען תמיכה בגאון רבי קלמן בר לרב הראשי" 

✅ הרב דוד אוחיון מקורבו של הראשון לציון הגר״י יוסף לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה:"אני יודע שהרב יצחק יוסף תומך ברב קלמן בר למשרת הרב הראשי האשכנזי, יש לו תמיכה גדולה בגוף הבוחר. לגבי תמיכה ברב הראשי הספרדי אני לא יודע לומר. כשהדברים פחות ברורים אני לא אומר"

✅ מכתב תמיכה של המקובל רבי בניהו שמואלי לחברי הגוף הבוחר בעד בחירתו בגאון רבי מיכאל עמוס

✅ זקן המקובלים בירושלים הגה"צ רבי רחמים עטיה חמיו של הרב יצחק יוסף אמר: בחירתו של הגר"מ עמוס "תעשה שמחה גדולה בעולמות העליונים"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.