דפים

יום שישי, 26 ביוני 2026

נפתלי בנט בור ועם הארץ באידיאה אם היה לומד היה קולט כי החרדים המקוריים לא לוקחים פרוטה מן המדינה ומתפללים שכל החרדים לא יקחו מן המדינה כסף


הוא מאיים על החרדים שלא יתן להם כסף, הלוואי שיגיע היום הזה. גדולי ישראל בקום המדינה הזהירו שלא לקחת מן המדינה, וכאשר התירו אז רק 45 אחוז בשביל שידאגו בכוחות עצמם ולא יאפשרו לציונים להשתלט על החרדים. האידיאים החרדים רוצים ומתפללים לשוב ללפני תשל"ז -1977 כאשר היינו מבחוץ לכל קואליציה, מי שרצה את קולות החרדים שילם עבור הקולות. למדנו אז לממן את עצמנו, וחייבים לשוב למצב הזה, מפני שאז הכח יהיה בידי החרדים ולא בידי הציונים

החרדים טעו כאשר הסכימו להיכנס לקואליציה ולממשלה, זה מה שגרם לחורבן הגדול במדינה בכל מה שקשור לתורתנו הקדושה. אם נשוב למקור כפי שהורו לנו גדולי ישראל האמיתיים, נפתלי בנט וחבר מרעיו לא יוכלו לאיים עלינו

ישנם בישראל מי שחיים בה ולא לוקחים מן המדינה פרוטה, הם גם לא משתתפים בבחירות. כאן אני חלוק עליהם. עדיף כן להשתתף בבחירות ונחזיק אותם בגרון ולא שהם יחזיקו אותנו בגרון. הדבר הכי טוב שיקרה לחרדים, שלא יקחו פרוטה מן המדינה, אבל ישתתפו בבחירות, נכניס עוד כמה מנדטים ואתם תהיו תלויים בחרדים ולא החרדים ביצורים מתועבים

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.