דפים

יום שישי, 26 ביוני 2026

מדוע רק דרייברים? ומה עם נהגי מוניות? ומה עם טרעמפים?


 

הנושא הזה אינו חדש, במשך של עשרות שנים היו מי שהזהירו נגד נסיעות עם נהגי מוניות במיוחד כאשר אותו נהג מסיע את אותן נשים, היו מי שתבעו להקים תחנת מוניות של נשים בלבד עם 'נהגות' וקמה זעקה על שנשים נוהגות, הבעיה הזו של הדרייברים אינה רק שלהם, זה קורה בטרמפים, וזה קורה בכל מונית, ובכל מקום שנוסעים עם אותם נהגים הרבה

הבעיה היא לא תמיד הנהג, לעיתים פיננסית, ויש עוד סיבות למה שקורה. אולי עדיף שלכל אחד ואחת יהיה רכב משלהם ומי שאין שיסעו בתחבורה ציבורית. הבעיה הזו של קשר שמרחיקים מקדושה, נוצרה בבריאת העולם, והדרך היחידה להתגבר עליה הוא חינוך נכון איך להתמודד עם מצבים שמובילים לפגיעה בקדושה, פיקוח לא יועיל מפני שאין דבר כזה דרייבר עם משגיח צמוד. מצאנו מי שמשחקים צדיקים ראשי ישיבות משגיחים ואדמורי"ם והם מנובלים בתחום הזה

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.