דפים

יום שני, 21 באוקטובר 2024

מבזקים

 

✅ מוריה אסרף: הציטוטים מהקבינט: נתניהו: נחצה פה קו אדום בוהק. מציע שנשמע כאן רעיונות מה צריך לעשות בעקבות ניסיון הפגיעה בי. מירי רגב: צריך לתקוף ישירות באיראן על אירוע כזה. אבי דיכטר ויריב לוין: צריך לתקוף סמלים מדיניים שקשורים ללבנון בלבנון. איתמר בן גביר: צריך להוריד אישיות בכירה באזור .

✅ עוד מהציטוטים מהקבינט: גילה גמליאל: אסור לעבור על כך לסדר היום. יש פה פשיטת רגל שמגיעים למצב שסמל שלטון מופקר וחשוף לסכנה. זה מטורף. כולם מסתכלים עלינו עכשיו ומחכים לראות איך נגיב. אלי כהן: אנחנו באירוע מטורף. באף מלחמה לא היה ניסיון חיסול של ראש הממשלה .

✅ בצלאל סמוטריץ': זה אירוע מגה-אסטרטגי. יואב גלנט: אירוע חמור שמחייב תגובה קשה, הייתי מציע להרוג את נסראללה וצמרת חיזבאללה - אבל כבר עשינו את זה. דודי אמסלם: אפשר למשל גם לקחת חלק מהדאחייה, על כל ניסיון כזה שלהם .

✅ 'הארץ': בצה"ל סבורים שמפוני הצפון יוכלו לשוב לבתיהם בהדרגה בעוד כמה שבועות, עם סיום המבצע בלבנון לאחר שאיום הפשיטות על הישובים יוסר. עם זאת יכולת השיגורים לערי ישראל תימשך.

✅ וול סטריט ג'ורנל: בתחילת המלחמה מצרים הציעה לסינוואר לעזוב את עזה בתמורה לניהול המו"מ מול ישראל בשם חמאס, הוא סירב והשיב "אני לא תחת מצור, אני על אדמת פלסטין".

✅ עמית סגל: וול סטריט ג׳ורנל חושף תכתובות מחודש מרץ שבהן סינוואר מאיץ בהנהגת חמאס לסרב לעסקת חטופים בגלל לחץ של האופוזיציה, משבר בקואליציה ועימות בין ישראל וארה״ב.

✅ ח"כ אושר שקלים מ'הליכוד' בחצות בסקופים: ההדלפת מסמכי המודיעין מהפנטגון רק מראה לנו שאנחנו לא צריכים לעדכן את האמריקנים בכל דבר, בחיסול נסראללה הם לא עודכנו והכל עבר חלק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.