דפים

יום שני, 21 באוקטובר 2024

מבזקים

 

✅ מחבלי חיזבאללה שנשבו בימים האחרונים, העידו בחקירותיהם כי חיזבאללה שילם כסף לאנשי יוניפי"ל כדי להשתמש בעמדותיהם בדרום לבנון. חיזבאללה השתלט גם על מצלמות כוח יוניפי"ל במתחמים הסמוכים לגבול ישראל ועשה בהן שימוש.

✅ ח"כ יוליה מלינובסקי למשי וגדלוביץ' ב'אחת בצהריים' בקול ברמה⁩: "הגיע הזמן לבטל את ההסכם עם אונר"א, הם כבר לא מתעסקים בנושאים הומניטריים. האמריקאים בצורה חצופה דורשים לעצור את החקיקה, אנחנו עדיין לא כוכב בדגל שלהם. נתניהו בעקבות הלחצים הולך להתקפל" .

✅ ביטול משמעותי מאוד בעולם התעופה: בריטיש אירוויס לא תשוב לישראל תחילת חודש אפריל 2025. קבוצת לופטהנזה דוחה גם היא את החזרה לישראל הפעם עד ל-10.11. (דין פישר)

✅ משרד הבריאות הלבנוני: מתחילת המלחמה נהרגו 2483 איש בלבנון ויותר מ-11 אלף נפצעו :

✅ מזעזע - הג'רוזלם פוסט: "ממשלת ביידן הדליפה לממשלת איראן את התוכנית של ישראל לתקוף את איראן ונתנה את התאריך המדויק שהיא תתבצע ואת יעדי התקיפה"

✅ הבית הלבן: הנשיא ביידן מודאג מהדלפת המסמכים. ארה"ב הייתה בקשר עם עמיתים ישראלים בעקבות הדליפה. מחכים לשמוע את תוצאות החקירה.

✅ ווינט: ארה"ב עודנה חוקרת את הדלפת המסמכים מהפנטגון, החושפים מידע לגבי תקיפה באיראן בתגובה למתקפת הטילים הבליסטיים של טהרן על ישראל בתחילת החודש. ההדלפה גרמה למבוכה רבה בארה"ב, אך עדיין לא פורסמו ממצאים מהחקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.