דפים

יום שלישי, 15 באוקטובר 2024

מבזקים

 

✅ בעקבות טראומת שיקלי-סילמן: נפתלי בנט בוחר את שותפיו העתידיים באמצעות מיונים קפדניים, ומעביר את המועמדים לתפקידים מיונים שמקובלים בחברות השמה שממיינות עובדים לחברות הייטק שבהם מספר שלבים  (דפנה ליאל)

✅ פייננשל טיימס: "מחסור חמור בטילי יירוט בישראל" (ציקי ברנדוין)

✅ הניו יורק טיימס על קושי יירוט מל"טים: מל"טים מכילים פחות מתכת ופולטים פחות חום מאשר רקטות ופגזים שעפים במהירות גבוהה, ולכן לא תמיד מפעילים התראות. וגם כאשר הם מזוהים, הם לפעמים מזוהים כמטוסים ישראליים קטנים, מכיוון שהם טסים באותו גובה ואותה מהירות (פרבר)

✅ פייק ניוז? ‏יו"ר ארגון עובדי התעשייה האווירית יאיר כץ: "הכותרת שפורסמה הבוקר בפייננשל טיימס לא נכונה. יש לישראל מלאי טילי יירוט שיכול להספיק למלחמה לאורך זמן ממושך - במגוון זירות. אינני יודע מי עומד מאחורי הכתבה, אני יודע שהוא חסר אחריות במקרה הטוב או מחפש להחליש את מדינת ישראל במקרה הרע".

✅ בהתייעצות הביטחונית אתמול של רה״מ, שר הביטחון ושרים נוספים, הושגו הסכמות מלאות על דרך הפעולה נגד איראן, העיתוי המסתמן ועוצמת התגובה. עדיין נדרש אישור סופי של הקבינט לביצוע המתקפה (סולימאן מסוודה)

✅ בושה! בעוד החטופים נמקים בעזה בג"צ מוציא כעת צו על תנאי שקובע שעל המדינה להסביר בתוך כחודש למה היא לא מפנה פצועים מעזה שאינם מעורבים במלחמה למדינה שלישית.

✅ קצת בשורות לכיס: מדד המחירים ירד ב-0.2% בספטמבר, זאת לעומת השנה האחרונה בו הוא עלה ב-3.5%

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.