דפים

יום שלישי, 15 באוקטובר 2024

מבזקים

 

✅ עשרות בוגרי ישיבות תיכוניות שלומדים כיום בישיבות קדושות כגון חברון וולפסון ועוד, קיבלו צווי גיוס.

✅ חוק הגיוס | ח"כ שמחה רוטמן לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: "עמדתי האישית ושל הציבור אותו אני מייצג היא שאין סתירה בין לימוד תורה לבין שירות צבאי, אבל החרדים צודקים שלא יכולה להיות מציאות שבה הצבא מנסה לחנך ציבור, צבא נועד להילחם ולא לחנך ולשנות השקפות של אנשים".

✅ השר גולדקנופף למקור ראשון על השאלה איך מסבירים פטור מגיוס כשחסרים לוחמים: "לא יודע, שמשרד ההסברה יסביר את זה"

✅ 'היסטוריה בבני ברק': בבניין עיריית בני ברק, נערכה היום ישיבת מועצה מהקצרות ביותר בתולדותיה, 6 דקות בלבד, באותם דקות הספיקו חברי ישיבת המועצה, בין יתר המינויים, למנות מחזיקי תיקים נוספים לחברי מפלגת דגל התורה, אליעזר כהן  הממונה למחזיק תיק הכוון תעסוקתי, מונה גם למחזיק תיק הבריאות, אברהם גלברט הממונה למחזיק תיק רישוי עסקים, מונה גם למחזיק תיק איכות הסביבה.

✅ יו"ר הליכוד בבני ברק יעקב  וידר, וחבר מועצת העיר מסר: 
ביקשתי להעלות הערב בישיבת המועצה דרישה, להקמת ועדה שתבדוק ביסודיות וללא מורא את התלונות הרבות על מעטפות שמנות, קומבינות, שוחד ועבירות חמורות בתחום ההנדסה.
ראש העיר זייברט חשש שהנושא יעלה לדיון ובניגוד לחוק נעל מיד את הישיבה שהייתה בעקבות כך הקצרה בהיסטוריה של העיר.
יעקב וידר הודיע כי הוא יפעל לפסילתה הישיבה: "לא אתן לעסקנים מסואבים לסתום את הפה של תושבי בני ברק"

✅ דה מרקר: בימים האחרונים הוגשה לבית המשפט המחוזי בירושלים עתירה נגד אליעזר ראוכברגר — יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיר, שמשמש גם סגן ראש עיריית ירושלים — וגורמים נוספים. העותרת, העמותה הקהילתית גבעת מרדכי, מבקשת מבית המשפט להתערב בחשיפת ההסדרים למניעת ניגוד עניינים של ראוכברגר. מהעתירה שהוגשה כעת עולה כי הסדר ניגוד העניינים של ראוכברגר מול מקורביו לא עודכן, וקיים סיכוי סביר שהוא נוכח ומעורב בדיונים על תוכניות הנוגעות למקורביו. מתוקף תפקידו כיו"ר הוועדה, נכתב בעתירה, ראוכברגר פועל גם כנציג בוועדה המחוזית מטעם העירייה, ומכאן "הרי שהוא במצב של ניגוד עניינים גם במיזמים של אחיו הנמצאים מחוץ לירושלים אך בתחומי המחוז".

✅ חברת התעופה הגרמנית  לופטהנזה נקנסה ב-4 מיליון דולר בגין אפליה לרעה של נוסעים חרדים. ב-2022 חברת לופטהנזה אסרה על 128 חרדים לעלות לטיסת המשך בגרמניה בשל ויכוח על מסכות קורונה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.