דפים

יום ראשון, 29 בספטמבר 2024

סדנא דארעא חד הוא

 

מאת: חֲרֵדִי בְּעוֹלָמוֹ
 
כתבתי כאן על התהיה באיזו מידה מודעים רבי המשפט לשקרים ולסתירות בהם הם חיים. יודע שרבים מאיתנו מניחים שהם אכן משקרים ומהתלים בנו ביודעין ויחד עם זאת מכיר אנשים טובים (ואפילו 'גדולים') שמספרים לעצמם (ולשומעיהם) סיפורים לא פחות מוזרים וחסרי יושר-פנימי.
 
התהיה הנ"ל מתחדדת כאשר, ממש עכשיו, פסק בית המשפט על אזרחית שפעלה בפעולות מחאה נמרצות נגד השלטון שהביא לשכונתה מסתננים אפריקאיים ופגע אנושות בכל המרקם החברתי של השכונה (כולל אלימות קיצונית ופחד לצאת לשכונה בערבים), גזר דין של 45 יום בכלא. האזרחית האמיצה לא שיתפה פעולה עם העולם המדומיין של השופטים וטענה לכל אורך הדרך שאנשים אחרים, שפועלים פעולות מחאה קיצוניות משלה בהרבה , אינם נידונים ואינם נענשים כלל ומדוע היא, שנאבקת על משהו שאינו תואם את אג'נדת מפלגת המשפט, אמורה להידון בכלל??
 
הפעילות המסוכנת שבגינה תכלא הגברת היא בכך שריססה גרפיטי ופגעה במקרקעין, התנהגות העלולה להפר את שלום הציבור, קשירת קשר לביצוע עוון, הפרת פרטיות,  הסגת גבול והפרת הוראה חוקית וכו' וכדו'. כל זאת, בעוד חבריהם לדעה של השופטים מרססים גרפיטי ומבעירים מדורות על כבישים, ואין פוצה פה ומצפצף. אגב, השותף שלה לתכנון הגרפיטי ישב במאסר בית 76 יום על 'חשד לקשירת קשר לריסוס גרפיטי'. זו לא בדיחה של הפורים-רב, אמיתי. בן אדם ישב במאסר 76 יום על חשד לקשירת קשר לריסוס גרפיטי. עולם הצדק והמשפט.
מה חושבים הם על עצמם, כאשר כל המערכת נסערת בגין רימון הלם אחד שהושלך לכיוון מפגיני השמאל, בעוד בבני ברק הושלכו – על עוברי אורח תמימים שרק במקרה נקלעו למקום - 300 רימוני הלם, בערב אחד?
 
מה חושבים על עצמם חסידי גור המכים באכזריות יהודים יראי שמים, שמבקשים לקבל על עצמם רב אחר מזה שדורשים חסידי הנדל"ן?
 
 
מה חושבים על עצמם אנשים שרואים עצמם כמנהיגי ציבור שבסמכותם ומחובתם להורות לרבים את הדרך אשר ילכו בה ואת הדרך ממנה על הציבור למנוע רגליו, על הפקרת הציבור למשיסת סוטים ומפלצות??
 
סדנא דארעא, חד הוא.
 
בסופו של דבר, כולנו נעמוד בפני כס המשפט בעוד ימים ספורים בלבד. כולנו נמליך אותו יתברך על העולם כולו, על ברואיו, על יצוריו ועל פעוליו ורק פינה קטנה ושולית תשאר 'מחוץ למשחק'. מה קורה עם מלכותו עלינו? במה אנחנו ממליכים אותו ולא את החברה או העיתון או האדמו"ר אליהם אנחנו כפופים?
 
 
 
חרדי בעולמו
 
- - - - - - - - --
לא מוגה
להערות והארות ללא צרופות וללא לינקים:
haredibe@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.