דפים

יום שני, 30 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ ׳ידיעות׳: הדרמה הגדולה בבחירות לרבנות הראשית - לאחר שהרב הלוי והרב בר זכו כל אחד ב-40 קולות, הודיעה ועדת הבחירות כי נמצא פתק נוסף של הרב הלוי, הפתק ה-41. בוועדה הוחלט כי היום יום שני המועמדים יגישו את התייחסותם וביום שלישי תכריע הוועדה סופית האם לקבל את הפתק  ה-41 של הרב הלוי.

✅ ישי כהן: מחלוקת בתוך ועדת הבחירות לרבנות הראשית האם לאשר את הפתק של הרב מיכה הלוי שנמצא בקלפי של הרב דוד יוסף. כאמור, הערכת כולם שהנושא יוכרע לבסוף בבג״צ.

✅ יהודה אבידן מנכ״ל משרד הדתות לאדמקר וישראל כהן ב׳קול ברמה׳: ״טובי המשפטנים של משרד המשפטים ושל הועדה החליטו  לדחות את הבחירות החוזרות ולקבל את החלטת הועדה. הבוקר תתקיים ישיבה ויתנו למועמדים אפשרות לתת את חוות דעתם זאת אחרי שיצא הפרוטוקול ורק אחרי זה תתקבל ההחלטה״.

✅ עוד מיהודה אבידן לאדמקר וישראל כהן ב׳קול ברמה׳: ״הדרמה היתה כפולה, קודם כל התיקו שהיה בין הרבנים האשכנזים  שזה דבר שלא היה בהיסטוריה, ולאחר מכן הקול הנוסף של הרב הלוי שהתגלה בספירה לרב הספרדי ונוצרה שאלה משפטית מה לעשות איתו״.

✅ רן בנימיני ואבישי גרינצייג ברשת ב': היועמ״שית בהרב-מיארה והמשנים ליועמ"שית סבורים שאין דרך משפטית להכשיר את המעטפה הכפולה בבחירות לרב הראשי האשכנזי. המשמעות: הולכים לסיבוב שני לרב האשכנזי.

✅ תומר פרסיקו: סמוטריץ' גם הפר את המילה שלו ותמך במועמד שלא הוסכם מראש, וגם עכשיו לוחץ על יועמ"שית משרד הדתות לאשר פתק שמצאו(!) אחרי הספירה(!) בקלפי הלא נכונה(!). יאיר שרקי מכנה את זה "סירחון", אבל מדוייק יותר יהיה לומר שזה בוז מוחלט להגינות ולהליך דמוקרטי

✅ יוחאי דנינו: רואה את הפרסומים שיוצאים ממטה הרב מיכה הלוי ומבין שהם לא למדו דבר. אחרי ההצהרות וההכחשות, עכשיו מגיע שלב הפרשנות של פרוטוקול הוועדה לבחירת הרבנים הראשיים. הגיע הזמן שמישהו שם יבין שהבחירות יסתיימו ואם יש להם קייס משפטי, שייתכבדו ויפנו לבית המשפט. הניסיון לשחק בדעת הקהל, מביך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.