דפים

יום שני, 30 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ יאיר שרקי על התרגיל המבריק של 'פתק הבלוף': בחסות חוסר העניין הציבורי מנסים לקבוע דיני בחירות חדשים. לחצים פוליטיים אדירים מופעלים על היועמ״שית של המשרד לשירותי דת גליה קליין לאשר את הפתק שהופיע בקלפי אחרת עבור הרב מיכה הלוי, אחרי שועדת הבחירות ספרה את הקולות, הכריזה על תיקו, וקבעה סיבוב שני. כאילו התהליך לא מספיק מסריח, מנסים לכתוב כללים חדשים ולהעביר את המועמד של דרעי וסמוטריץ. אח״כ תמיד יהיה אפשר לשכפל את התקדים בבחירות אחרות

✅ עוד משרקי: יש 140 חברים בגוף הבוחר. 40 מהם תמכו במועמד עם הגב הפוליטי. היתר התפזרו בין 4 מועמדים אחרים. החשש של סמוט ודרעי מסיבוב שני כנראה לא נטול בסיס .

✅ ראש הממשלה נתניהו נועד לפני ישיבת הממשלה עם השרים מלכיאלי ואמסלם ובסיומה נקבע כי הממשלה תאשר היום את הצעת אמסלם למינוי ראש רשות החברות. אמסלם בתמורה יחתום על מסמך שיאפשר להקים ועדת איתור מנכ"ל המקומות הקדושים. (פריינד).

✅ לשכת ראש הממשלה: הממשלה אישרה פה אחד את מינויו של ח״כ גדעון סער לשר בלי תיק בממשלה

✅ גדעון סער בנאום בכנסת: "אני לא אעביר את חוק ההשתמטות, זה שקר. לחברי האופוזיציה אמר: "במה אתם תורמים? על מה אתם משקיעים? כלום ושום דבר"

✅ מליאת הכנסת דנה כעת בצירופו של גדעון סער לממשלה. סער נותן נאום תקיף נגד יאיר לפיד והאופוזיציה שלא עושים כלום ושום דבר .

✅ סער אמר ללפיד: אם היו מקשיבים לך בשבוע שעבר, נסראללה עדיין היה חי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.