דפים

יום שישי, 5 ביולי 2024

מנחם יאווע ראש כת חרדית בירושלים נעצר אתמול

 

לכבוד הרבנים הי"ו
טוב, בעקבות החשיפה בימים האחרונים לנושא של "כת חרדית", החלטתי שהגיע הזמן לחשוף את הכת שבה אני הייתי שבוי שנים. שלדעתי היא חלק מתופעה בשנים האחרונות של כתות חרדיות שמתלכדות תחת רוח של איזה דמות עלומה ומשונה, ומסתתרות תחת מעטה של 'חצר חסידית רגילה עם משפיע נחמד', ואף אחד לא יודע מה באמת מתחולל בתוככי המקומות הללו!!! כמה הרס וחורבן בבריאות ובשלום נפשם של אברכים ובחורים תמימים מתבצעים שם על אנשים שבסך הכל "מתבטלים" אל ה"צדיק שבדור". ואני מדבר על הכת הסגורה והשקטה של מנחם יאווע מנהיג ישיבת " חיי תורה לובלין" הממוקמת כרגע בבנין ישיבת חברון גאולה לשעבר- מנחם מן יאווע או בשמו המקורי מנחם ברוך יאבו בן חליל ומזל אסתר מוויליאמסבורג שבניו יורק גדל במוסדות סאטמר שם והתחתן בארץ. התקרב לברסלב וגר שנים בשכונת שובו בנים החומה השלישית וכיום בבית ישראל. פלש בזמנו לבניין "מדרש התימנים" ברחוב זכריה הרופא 4 ובמשך שנים שם שכן עם חסידיו . בשנה האחרונה (תשע"ה) שכר את בניין ישיבת חברון גאולה לשעבר שם בנה על הגג ישיבה שלמה וכפי עדות השכנים המקום סגור ומסוגר ומתנהל באופן שנראה לכל ככת מוזרה ביותר.
היה תלמיד 'שובו בנים' במשך 15 שנה בהם היה מגדולי המקרבים לרב ברלנד עד שהחליט לפתוח ישיבה עצמאית ולקרב אל עצמו בחורים תמימים ומאז החליט שהרב ברלנד 'קליפה' והוא, פי מליון מרבי נחמן מברסלב ופי שישים מהחפץ חיים!!! -כדבריו.

שיטת הקירוב אילו עובדת בצורה שבחור תמים עם 'ביטול' כפי שהם מכנים שנקלט בעיניו של יאווע או אחד מתלמידיו זוכה למסיונר צמוד שידבק אילו, ואפילו יגיע ללמוד איתו בישיבתו, עד שישכנע אותו לבוא ולראות צדיק מופלא וישיבה של עובדי השם קדושים וכו'
הבחורים שמגיעים לראשונה מוכנסים לחדר הרב שם עוברים שטיפת מח על הזכות הנוראה שזכו להגיע למקום הקדוש בעולם! שם מסביר להם הרב מי הוא, ולמה בחר דווקא אותם, ואם ירצו גם מאיזה עולם הנשמה שלהם, והעיקר הוא לזרוק את השכל ואת הבלבולים ולהתבטל אילו לגמרי ולכל מה שיגידו הוותיקים שבישיבה שמבינים את דעת הרב.
הבחורים כולם נמצאים באותו מקום ולומדים יחד מגיל 13 ועד גיל 30 ויותר בלי שום חלוקת מעמדות כולם בישיבה של הצדיק.
כמו כן יושנים ביחד כל הגילאים .
בחירת השידוך נעשית אך ורק בתנאי שיאווע ראה תמונה של הבחורה ישב עליה ממושכות והחליט אם היא מתאימה להכנס למשפחה בדגש על התאמה לרוח הישיבה :"תמימות והתבטלות"!!
הוא מחדיר בבחורים פחד נוראי ממנו דרך אמירות כמו מי שמהרהר נגדי הוא בסכנת נפשות .או ציטוטים של מאמרים בגמרא שמדברים על הפחדות, ומקשר אותם ישירות עליו כמו היוצא מהישיבה ידקר בחרב משהו שקשור למשפט של חזקיהו המלך כמדומני.
נוהג לעשות מעשים משונים כדי לעורר את האמונה שמדובר בצדיק ש'רואה' דברים כמו למשל מברך על כוס מיים ואז מסתכל בעינים חודרות על המיים ושופך ממנה על הרצפה מעשה שחוזר על עצמו מלא. או מתפלל עם תנועות משונות ביידים, או בוהה בחדר וכד'
כל בחור שמתחתן יצטרך לגור בקרבת הישיבה ולהמשיך לבוא לשמוע את השיעורים גם אם זה לא מסתדר לו או לאשתו כי הרי אי אפשר בלי הרב.
דורש להתייעץ איתו על כל דבר ודבר מה שבזה עסוק רוב היום לחטט לבחורים בנושאים רגישים בתלות מוחלטת, ואפילו בצורות היחסים שבינו לבינה הוא המדריך והיועץ ורק איתו מדברים.
בחור שמתחיל להראות סימני שאלה עליו מקבל ממנו הוראה ללכת לטיפול תרופתי בכדורים כי אם לא "זורם עם הישיבה הנפלאה שכל כולה ישוב הדעת" כנראה שיש לו 'תזזיות במח' - כדבריו מה שמצריך לא בחור ולא שניים בישיבה לצרוך כדורים פסיכוטיים.
בשבת וחגים כולם צריכים לבוא לישיבה לקבלת שבת ושיעור של הצדיק גם הנשים והילדים.
התנהגות הזויה אצלו, שיכול לתת הוראה ברורה הלכתית כביכול, ולאחר כמה ימים לטעון שלא התכווין לזה אלא להיפך ו'אל תהיו נעולים אחר כל מילה שלי'.
וכך משטה בתלמידיו, דורש מהם מאידך להתייעץ איתו ולהשתוקק לקבל את דעתו הקדושה ממנו על כל פרט, ומאידך דוחה אותם כשבאים איליו עם רצון חזק להתייעץ ולדבר איתו, בכל מיני טענות מוזרות כמו "אסור לדבר עם הצדיק דברי חולין שלא ימאס ויתבזה הרב בעינך".
כך גורם לרצון לרדיפה אחריו ותלות רגשית מוחלטת בינו לבין האנשים והנשים שנכרכו אחריו.
מדבר נגד גדולי הרבנים כאילו היו הם נוכלים ושקרנים . רב שמכיר בו זוכה לתשבחות קצת, השאר פשוט מחוקים אצלו ואצל תלמידיו . אבל יתעקשו לזייף חתימות של רבנים כאילו נתנו הסכמה לספריו ולישיבתו.

כפירות ואפיקורסות:

מורה הלכתית נגד התורה בדברים מפורשים!! בתואנה שהוא בדרגת תנאים ואמוראים ויכול לחלוק עליהם ועל מה שכתוב בגמרא . ועל דברים מסוימים בגמרא יטען שזה כפיתיות סמויה של חכמי בבל עפ"ל.
על פירוש ה"תוספות" לגמרא יטען שהוא לא אמת רק נכתב כחכמה מקבילה לפילוסופיות של הגוים שאנשים יראו שגם בתורה יש תחכום.
טוען שהוא פטור מקריאת שמע כי הוא כמו רשב"י שכל כולו תפילה ותורה. ושכל התורה שמוסר בישיבה זה רק הפסולת של התורה שמשיג, והוא מגלה טפח ומכסה טפחיים כל הזמן, וכל גדולי הדור צריכים לבוא ולשמוע ממנו תורה! ומלאכים ושרפים נמצאים מעליו כל שיעור -כדבריו , ויותר מזה "אתם תתענגו על התורה שלי בעולם הבא" , ו"עוד 200 שנה יבינו מה דיברתי בשיחה אחת".
דורש ומסביר בלי הפסקה שצריך להתבטל אילו לגמרי ! ובכל השיחות שלו רומז במפורש שהוא כמו משה רבינו ודוד המלך שרק הוא בדור שיודע את הפנימיות של התורה. פעם כשאחד התלמידים רצה חיזוק וכתב לו מכתב שיתן לו עצה טובה איך לצאת מהמשבר שהיה שרוי בו {כנראה מהלחץ המטורף שהחדיר לנפשו} כתב לו בחזרה במכתב :תתפלל שתפסיק כבר להיות 'בעל גאווה ' ותזכה להתבטל לצדיק בשלמות.
וכמובן שכדי שהכת תשאר בחסיון, דואג יאווע ללמד את התלמידים שאסור להוציא מפה שום דבר שלא ישמע טוב בעיני הציבור וזה בגדר "לא תלך רכיל בעמך " מה גם ש: ''רוב הצדיקים לא משיגים את הישיבה בכלל ולא רואים את האור העצום שיש פה'' ויכולים להתבלבל-כדבריו.
דורש מהבחורים לשנות את שם המשפחה לאשכנזי וכופה על הבחורים להחליף את נוסח התפילה לאשכנזי כמו כן את הלבוש לחסידי, כדי שאנשים לא יתבלבלו מזה שיש פה ספרדים.
יש עוד המון מה לספר, לי אישית לקח שנים להבין היכן אני נמצא ו"שצדיק הדור" -ראש הישיבה שלי, הוא לא אחר ממשוגע גדלות, שחולה לשלוט בנפש של צעירים תמימים ומסוכן לציבור, כפי שאמרו לי אחרי שנים הרב דב קוק מטבריה והרב דוד חיים שטרן מבני ברק וכמובן המון מטפלים

אבל בינתיים אני שואל: מה יהיה? עד מתי כל מטורך ומשוגע גדלות יפתח קהילה ויסחף 'מבקשים' תמימים בחורים, אברכים ואברכיות, שיגדלו דורות בתוככי זרועות הרשע והסדיסטיות של מנהיגים שנהנים לשלוט בנפשם של תמימים??? עד מתי כל מי שנראה "משפיע" ויודע לצאת מהמקווה עם פאות רטובות ולקשקש בספרי חסידות או להתפלפל ברמב"ם יוכל לסחוף אחריו רבים וטובים ולהנהיג ישיבות וקהילות שלמות ולעשות בהם כרצונו ואין אחד שמעיז לפצות פה לדרוש ולשאול??? עד מתי כתות חרדיות יזכו לחסינות מהציבור החרדי שפשוט לא יחקרו כי הרי הראש ישיבה ההוא מסתמא "תלמיד חוכם" ??עד מתי לא יעניין אתכם מה הילד שלכם שומע בישיבה או אצל המשפיע ואיזה הרגשות רעות ודרכים קיצוניות ומסוכנות לבריאות נפשו הוא סוחב איתו מה'שמוסען' ב"שיחה פנימית לאנ"ש" ??? וכל זה עובר בשקט מופתי מהציבור, מהמדינה, ומהרבנים שמעדיפים לשתוק ולא לפוצץ כתות חרדיות כי הרי זה חילול השם עדיף שיתחללו התלמידים!!!
אבל תבינו היום זה אני, הבן של השכן מחר זה יכול להיות הבן שלך עם כל הילדים שלו !! רק עזות פנים מולם, וגילוי פרצופם האמיתי ללא שום חת יעשה סדר בתופעה ההולכת וגדלה הזאת!!
[תודה למרכז לנפגעי כתות ]

-----------------

מענה שכתבתי למישהו, שסיפר איך שקירב אותו בזמנו לברסלב ושכנע אותו ליסוע איתו לאומן:

אני עד היום מלקק את הפצעים והצלקות ממה שהתחיל מ"חבורה קדושה" של נתן יאבו, והסתיים בישיבה של צדיק הדורות פי מיליון מרבי נחמן פי מאתיים מהגאון מווילנא, כבוד קדושת הרב יאווע,(-כדבריו עצמו) כת הרסנית  שברסלב אצלה כיום, הס מלהזכיר. כיום הוא לועג ומתנגד לנסיעה לאומן ולברסלב בכל תוקף! אין לו שום קשר ללימודי והנהגות ברסלב. עוד בזמן לימודי שם בישיבה הוא ציווה להוציא את כל ספרי ברסלב מהישיבה וכמובן את ספרי שובו בנים -שם היה חסיד מושבע כחמש עשרה שנה וללמוד אך ורק את הדברי תורה שלו עצמו . אני זוכר איך היה נלחם איתי שהעזתי ללמוד ספרים של משפיעים שונים כמו "בלבבי משכן אבנה" "שיחות הרב  צבי מאיר זילברגר" "בגן האמונה"   וכד' ודרש ממני להתבטל רק איליו! את כל התמימות של בחורים כמוך ניצל להתבטלות מוחלטת איליו בלבד ולקרב עוד ועוד בחורים תמימים לישיבה .
עד היום הישיבה פעילה ומתנהלת ככת סגורה שסוגדים לו בשגעון אברכים עם נשיהם וטפם. ממוקמת בבנין ישיבת חברון גאולה לשעבר.
כתבתי על זה לפני שנה פה, כנראה ששכחתם לגמרי,
מה אני יגיד לכם ? אני עדיין כאוב פצוע וחבול אין לכם מושג איזה שטיפות מח הזויות עברתי שם!!
חברים,  משפיעים צריכים פיקוח !! עולם הישיבות צריך פיקוח !! 
בפרט אם זה "משפיע" שמשחד בחורים בכאלה כמויות של אנדרנלין של נועזות מסתורית, שאז קשה מאוד להשתחרר מהחוויה והכמיהה איליו, אבל ההשפעות והתוצאות הם הרסניות מאוד לפעמים!!!
אין לך מושג כמה הנזק הנפשי מכזה מקום הוא עמוק ומתמשך.
גם אני הסתנוורתי מהמסתוריות, מתחושת השייכות האדירה שחוויתי שם, מההרגשה שאני נמצא אצל צדיק שיודע הכל, מהדיבורים והשיחות  החידושיות וההזויות שמסר. 
לדוגמא אני זוכר שהיה עומד ועורך "מחשבון צדקות" פשוט מדד לגדולי ישראל מדורות שעברו או של היום,  כמו לדוגמא: ה"בן איש חי" הישיג רק 99 אחוז ביהדות את הנקודה העיקרית הוא לא השיג עפ"ל. הדברי יואל היה רק ניצוץ  של המשיח. הרבי מלובאוויטש היה משוגע הפריע לי שהוא לא הסתפר מאחורה, זה מה שגרם לו להפטר, כי זה דינים. הרב שטיינמן לא פגם מעולם. הרב וואזנר יכול לבוא לשמוע פה שיעורים.  רבי דוד אבוחצירה משיג את הישיבה שלי רק מרחוק ובקושי רואה משהו מהאור הגדול של הישיבה. האדמו"ר מגור מוכר רק לוקשן קוגל ופלאפונים של מירס מה מאמינים בו החסידים?. הרב יאשיהו פינטו מדומיין . והכי מצחיק :  הרב ברלנד היה צריך להיות משיח אבל בסוף הוא לא זכה .מי כן זכה ? כמובן...
אבל מהרגע שהתחלתי להבין שמשהו רקוב והעזתי והעלתי תהיות על המקום מהר מאוד כל החברים המתוקים שלי נעלמו, חווית התמיכה והעזרה התחלפו בחווית דחיה ממשית וניכור מוחלט ונכנסתי להגדרה של עוד אחד שלא זכה לקבל בתמימות ופשיטות את הצדיק. וכמו שפועלת כת בכל מקום. ( לאחר זמן נודע לי שתכננו בהדרכתו, דברים הזויים,  נגדי שדיברתי נגדו)

קשה לי לסלוח ולעבור הלאה לגמרי. מה שכן הלימוד זכות שאני יכול ללמד על המקום הזה , (כפי שגם הסבירו לי  גדולי ישראל) שהוא כל כך מאמין בשטויות שנואם, והשגעון גדלות שלו לא נותן לו לראות את הנזק הנפשי והרוחני שהוא גורם לתלמידים שכרוכים סביבו. הוא פשוט נעבעך לא שולט על זה .
אבל עדיין, למה בחור צריך לעבור את כל זה ? כי איזה "משפיע" החליט לחנך אותו ? כי אין פיקוח ומודעות לנושא הזה בגיל צעיר? או כי פשוט חסר לבחור חרדי בישיבה כמו פונוביז'  ( שם למדתי כשלוש שנים עד אז) את הריגוש , את החסידות והפנימיות, את תחושת החברתיות והשייכות, ואת האדם שיאיר לו פנים ויכוון אותו בדרך של שמחה והתחזקות    ???

אני מאמין  שהכל יתהפך לטובה ולברכה לששון ולשמחה (גם הסיפר שלך) ושנזכה כולנו  לגאולה פרטית וכללית ברחמים וחסדים אמן.

-----------------------------

מכתב ששלחתי למישהו שטען שהורים מהישיבה דיברו איתו וטענו שהכל בסדר וזה ישיבה מצוינת:

הוא שקרן פתלוגי!!! הוא בעצמו שלח איליך את "ההורים" אין לי ספק הוא יעשה הכל לנקות את שמו !! מי זה "ההורים"תן שם אחד ואני יגיד לך בדיוק מי זה !! אנחנו היינו כותבים תגובות בעדו באתר 'בחדרי' אחרי שפירסמו נגדו שהוא לא תלמיד של הרב וואזנר וכל זה בהוראתו המפורשת להכנס ולכתוב תגובות בעד !! ואני הייתי היחצן שלו ואיש סודו שנים !! אין לי שום "חשבון"איתו הוא פשוט מנהל כת קשה בשקרים והזיות על עצמו אם אתה רוצה אשלח לך דיסק שלם של "שיחות פנימיות "שם תשמע בבירור איך הוא מדבר על עצמו ועל מי שמדבר נגדו ואיך הוא שוטף לבחורים את המח שהישיבה שהם הגיעו איליה זה המקום הכי גבוה בעולם והוא פי שישים מהחפץ חיים וכו וכו ! הרב קוק מטבריה ביקש ממני לפרסם בשמו שהוא מסוכן לציבור ואפילו ללכת למשטרה !!! אתה יכול להתקשר איליו לברר אם הוא אמר לי את זה!הרב שטרן אמר לי שהוא חולני ומחליא את מי שמגיע איליו בעברות ופגמים!!! אבל הוא יותר חכם ממך ויסובב את כולם.
 מה אני לא נאמן באיסורין לומר שהדריך אותי לחתונה שדם בתולים בלילה הראשון הוא לא נידה ואפשר להמשיך במצווה גם אם בעל לגמרי  ופרש !!  נגד שו"ע מפורש אין אחד שמעיז להתיר אבל הוא נותן לך להבין שהוא יותר חכם מהספק של התנאים בגמרא אתה לא מביו?? ועוד הוא הוסיף לי שאני לא אוכל לשכנע את הבנות סמינרים התמימות בזה כי לימדו אותם אחרת...מה אני לא נאמן שאמר לי במפורש שהתיר לבחור לצאת עם בנות ... ושהוא היחיד בדור שיכול להתיר זאת כשצריך!! 
מה אני לא נאמן שסיפר לי תלמיד שלו שהרב אמר לו לכתוב בשבת קודש כחצי שעה אחרי השקיעה על פתק שהדרשה של הראש ישיבה תתקיים במקום פלוני בעת שהותו בבני ברק!!! מה אני לא נאמן שאמר לי שהוא מוחק את הסעיף בשולחן ערוך שאוסר הוצאת זרע לבטלה כיוון שכולם נכשלים בזה לא יתכן שזה אסור!! מה אני לא נאמן שאמר לי שהרב אבגידור מילר הוא אחרי האבות הקדושים בדרגתו והוא היה אדם אמיתי ...שלא אחז מהזהר הקדוש!!  תגיד לי שלא שמעתי נכון כי עד עכשיו אני לא מסוגל להכיל שאדם כמותו שנראה רגיל אפילו חסיד הוציא כאלו כפירות מהפה שלו בשיא השלוות נפש!! כמישהו הציג בפניו בעיה בזוגיות , בעיה שהוא גרם לה על ידי הדרכותיו המשונות, (כמו קיום יחסים עם קונדום ואפילו שקית ניילון כדי להמנע מהריון כשהחליט כך, בלי לתת צפי להתנהגויות מסוימות קשות) העמיד בפניו אולטימטום אם הוא מסכים לחזור לישיבה ולקבל את מרותו אזי הוא מורה לו שהוא צריך להתגרש אבל אם הוא עדיין "מבולבל על הצדיק" ולא מתכנן לחזור להיות תלמיד שלו אז סימן שיש לו בעיה ותזזיות במח -כלשונו והוא סתם "מייצר בעיות" עם אשתו ואיתו ועם כולם ואסור לו להתגרש!!!
תבין אין פה שום מקום לוויכוחים ביני לבינו או לבין תלמיד אחר ולא צריך לספר שאנס אותי או את הנשים בישיבה אע"פ שמתייחד איתם חופשי זה לא הנושא ואע"פ שיש עדיות וסיפורים אישיים לרוב בנושא הזה !!! ( נ.ב. בשעת כתיבת הדברים עוד לא היה גלוי לגמרי עד כמה  הפגיעות המיניות נרחבות ובאיזה חומרה) 
אלא כת זה כת !!!
ועצם זה שהוא מוביל אנשים לתלות מוחלטת בו ומרחיק אותם מהמשפחה שלהם כדי שיקנו את התפישה שלו ואחר כך עושה בהם כרצונו ומדריך אותם כמו בכת, נגד התורה ונגד כל חכמי הדורות!! ועל זה אין שום ויכוח וזה הנקודה שלי ! שפשוט מאוד המקום הזה מתנהל בסודיות גמורה נגד כל הדרכים שדרכו בה אבותינו! ומתחת לאפם של כולם ובמסווה של ישיבה חסידית רגילה !!  תאמין לי שיש לי עוד הרבה מה להסביר ואני פשוט מזדעזע מהשקרים שלו ואיך שמנקה את שמו , ואיך שלא מתבייש לשקר במצח נחושה לעיתון ידיעות ירושלים לומר להם שהייתי ישן ברחובות והציל אותי!! בשעה שהוא שלח בחור בשם יונתן בלט לשכנע אותי לעזוב את ישיבת פונוביז'  ולעבור איליו! ובמשך שלושה חודשים הבחור הזה לא נתן לי מנוחה בפונוביז' ובשליחתו של יאווע היה מפריע לי ומשכנע אותי בכזבים לבוא לראות את הצדיק יאווע שאמר לו להגיד לי שהוא יודע עלי הכל ומאיזה עולם הנשמה שלי  וכו'שטויות של כתות!! וכך עובד יאווע להוציא בחורים מהישיבות הכי טובות ולהגרר אחרי ההזיות שלו!! !אז עכשיו שנלחץ שמדברים עליו אני לא מתפלא הוא תמיד פחד מזה שהציבור יידע מה מוציא מהפה והזהיר אותנו לא להקליט דיבורים "גבוהים" ששיכים רק לישיבה!

טוב, אני בטוח שהקב"ה יעשה את הכי טוב ויישר כח לך.

------------

. הכת של "מנחם מן יאווע" -ישיבת חיי תורה לובלין ירושלים מנחם ברוך יאבו במקור ממוצא חלבי יליד וויליאמסבורג חסיד שובו בנים 15 שנה קורא לעצמו תלמיד הרב וואזנר ומשכנע בחורים ללמוד בישיבה שלו שם שוטף להם את המוח שהוא צדיק הדור פי מליון מרבי נחמן ופי שישים מהחפץ חיים מדבר נגד גדולי ישראל מכל הזמנים ורואה עצמו למעלה מתנאים ואמוראים לי אישית הורה היתר בעבירות חמורות בטענה שלו יש כח להתיר שאין לאף אחד ושדברי חזל הם חומרות יתרות שלא שייכים לדור שלנו. הכת נמצאת היום בבנין ישיבת חברון גאולה לשעבר וכל השכנים מעידים שמתנהלת ככת מוזרה אליה מגיעים האברכים עם הנשים והתינוקות כדי לזכות לראות את הצדיק ולשמוע תורת העולם הבא כדבריו מפיו.
 יש לי המון הקלטות שלו הזיות לגמרי כמו אני פטור מקריאת שמע ותפילה כרשב"י וכמו את התורה שלי תלמדו בעולם הבא וכו וכו . כל שידוך שם נעשה רק באישורו ואחרי שיושב על התמונה של הבחורה שצריכים להמציא לו עוד לפני הוורט . משעבד את החסידים שלו לגמרי ומכניס בהם פחד אימים ממנו כמו "מי שרק מהרהר נגדי נכנס בסכנת נפשות ממש". וכו  אני הייתי שם כמה שנים ותהילות להשם שהצלחתי לצאת ממנו אני אישית הבאתי לו הסכמות מכמה גדולים ואדמור"ים ואני יודע שהרבה הסכמות הם זיוף גמור לספר שעוד לא יצא.
הם מפיצים בריכוזים החרדיים עלוני שבת בשם מתיקות השבת משהו כזה ובהם מובאים הפירושים המוזרים שלו על התורה מה שכל בר דעת יכול לשים לב למוזרותם  אך ההזיה הכי גדולה שמביא דברים אלו בשם כל מיני צדיקים מה שלא היה ולא נברא כך תמיד היה נוהג 
תאזין קצת לשטויות שלו זה חלקיק קטן ממאות ואלפי "שיעורים פנימיים בלבד" שלא נמצאים אצלי זה רק כמה שיעורים פנימיים בודדים שהיו ברשותי מלפני חמש שנים בהקלטות אתה יכול לשמוע שאומר שפירוש התוספות על השס זה כמו חכמת יוונים זה לא אמת . וכן שמי שמדבר נגד הישיבה שלו הוא נואף ובעל עבירה בוודאות. וכן יש הקלטה שתלמיד מזכיר לו באמצע שיעור בליל שישי שעוד לא התפללו מעריב ולא קראו קר"ש וכבר חצות  אז הוא אומר לט שהוא פטור כי הוא כמו רשב"י. וכו וכו 
יש עוד הקלטות מפלילות ממש על דברים צנועים והוראה לעבירות וכו אך לצערי אין לי אותם רק אני מעיד על זה אישית ויעידו השבויים בכת שלו.

בשורות טובות וישועות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.