דפים

יום שלישי, 7 במאי 2024

מבזקים

 

✅ ‏מבול של עתירות מרושלות בשם פלסטינים שנעצרו מנהלית מקריס בימים אלו את שופטי בית המשפט העליון ואת כלל עובדי המנהלה. גם השב״כ כורע תחת הנטל. השופט אלרון קורא למחוקק לשנות את החוק, ובמקום שהעתירות יידונו בפני שלושה שופטי בג״ץ, הן יידונו בפני דן יחיד (אבישי גרינצייג).

✅ ‏הלל ביטון רוזן: פרטים נוספים על פעילות כוחותינו במרחב רפיח: כיבוש המעבר הושלם תוך כ-8 שעות, כאשר הצפי היה שזה ייקח יומיים. כעת - לוחמינו עמלים על חשיפת תשתיות טרור מתחת לקרקע, בנוסף להיערכות להתקדמות למקומות חדשים בימים הבאים.

✅ ‏ערוץ 7: סקר חדש שפורסם היום באתר 'אקסיוס' בחן את הנושא המשפיע ביותר על סטודנטים אמריקניים בכל הקשור להצבעה בבחירות. הסקר נערך לקראת הבחירות לנשיאות ארה"ב שייערכו בחודש נובמבר ובחן את ההשפעות על ההצבעה של הסטודנטים. באופן מפתיע, בהתחשב במחאות הגדולות והאלימות נגד ישראל בקמפוסים, המלחמה ברצועת עזה הגיעה אל המקום האחרון.

✅ סגן נשיא ארה״ב לשעבר, מייק פנס: ״לישראל אין ברירה אלא לפלוש לרפיח ולצוּד ולהשמיד את חמאס, אחת ולתמיד. המלחמה צריכה להסתיים כשהמטרות הצבאיות של ישראל מושגות, וכל בני ערובה בבית - ולא רגע קודם״. (אריאל כהנא)

✅ נשיא ארה"ב ביידן נגד ההפגנות הפרו-פלסטיניות בקמפוסים: "הן לא שלוות וזה נגד החוק, יהודים מותקפים". בנאום ליום השואה הבהיר: "שנאת יהודים לא הסתיימה בסוף מלחמת העולם השנייה, והיא נשארה בליבם של יותר מדי אנשים בעולם. המחויבות שלי לביטחונה של ישראל כמדינה יהודית היא איתנה כברזל. לא ננוח עד שנשיב את כל החטופים הביתה"

✅ הנשיא ביידן: אנשים שוכחים את ה-7 באוקטובר, שוכחים שחמאס פתח במתקפת טרור ומחזיק חטופים - אני לא שכחתי. המחויבות שלי לביטחון ישראל היא ברזל, גם כשאיננו מסכימים.

✅ שני זנים חדשים של קורונה החלו להתפשט בארה"ב ובאירופה, ואחד מהם כבר הגיע גם לישראל. משרד הבריאות מבהיר: "אין שינוי במדיניות המשרד בנוגע למחלה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.