דפים

יום שלישי, 7 במאי 2024

מבזקים

 

✅ רובי המרשלג: תשכחו מהמושג 'חילופי אש בצפון'. כבר כמה שבועות יש כאן רק צד אחד שתוקף. הצד השני מגיב בצורה שמזכירה מושג מימי 6.10 ואחורה: 'הכלה'.

✅ הרמטכ"ל למבקר המדינה: "במדינת ישראל מעולם לא נערכה ביקורת על צה"ל תוך כדי מלחמה, ביקורות הופסקו בעתות כאלה, ולא בכדי"

✅ אמיר אטינגר: ‏ציטוטים מדהימים של יריב לוין למשפחות חטופים ‏- ״לא מספרים לנו כלום על המלחמה והמו״מ, רוב מה שאני יודע שזה מצפיה באלגזירה״, ‏- ״בדקתי חוקית אם דודי אמסלם יכול להחליף אותי קבוע בקבינט כשר מטעם משרד המשפטים. אי אפשר לקבל שם החלטות הכל דולף״

✅ השר דודי אמסלם ב'קול חי': הקבינט המורחב זה סוג של פרלמנט שאני מגיע אליו ומקבל עדכונים קצת פחות עמוקים, אני שומע בתקשורת ואז מגיע לקבינט.

✅ חסימת שידורי אל ג'זירה: ביהמ"ש יכריע בראשון האם להשאיר את החסימה - המדינה טוענת כי מערכת היחסים בין חמאס לבין הערוץ לא מסתכמת בקשרי עיתונות, אלא נושאת מאפיינים שאינם מקובלים בקשר בין ערוץ תקשורת לבין מושא סיקור.

✅ יתרות מטבע החוץ שבידי בנק ישראל הסתכמו בסוף אפריל בסך של 208 מיליארד דולר - קיטון של 5.6 מיליארד דולר מחודש מרץ (חדשות 12).

✅ השקל מתחזק מול המטבעות הזרים: הדולר היציג ירד ב-0.51% ושערו נקבע על 3.722 שקלים. האירו היציג איבד 0.57% ושערו נסגר על 4.007 שקלים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.