דפים

יום שלישי, 10 באוגוסט 2021

מבזקים


 💥 'ערוץ 7': מאבק עיריית בני ברק מול 'חברא-קדישא' תל אביב עולה מדרגה: על רקע הגשת העתירה נגד עיריית בני ברק המבקשת לקבור את נפטריה בקבורת שדה, חברי סיעת' דגל התורה' בכנסת ערכו אתמול 'ישיבת חיזוק ומחאה' בלשכת ראש העיר בני ברק אברהם רובינשטיין.

💥 ח"כ מאיר פרוש למימרן ב'קול חי': לא כדאי לדבר בקול על לימודי התורה בישיבות ובכוללים, אלו דברים שהצנעה יפה להם, יכולים עוד לרדוף אחרינו.

💥 ח"כ מאיר פרוש על פגישתו עם שר הדתות - למימרן ב'קול חי': לפני שנפגשתי עם שר הדתות מתן כהנא, שוחחתי איתו טלפונית. הוא הרגיע אותי כי דעתו היא לאפשר בכל מחיר לחסידי ברסלב לטוס לאומן. מה יהיה בסוף אני לא יודע, אבל עובדים כעת על מתווה. היום אחה"צ אוקראינה בהיערכות לקראת ראש השנה. מועצת גדולי התורה אישרה לי את השיחה, זה הכרחי. אני לא מתערב אף פעם לחברי לסיעה למה הם עושים כך.

💥 יאיר שרקי: בכירי הרבנים החרד"לים במכתב חריף נוסף נגד הממשלה ה"אנטי יהודית ואנטי לאומית" כהגדרתם "מובן שחס וחלילה אין לקרוא לאנרכיה. אך מצווה להשתדל להפיל את הממשלה בכל הדרכים התקינות העומדות לרשותנו, בדרך הפוליטית, בדרך המשפטית ובדרך הציבורית".

💥 יהונתן גוטליב ב'ערוץ 7': ‏11 חברי כנסת מסיעות הציונות הדתית, יהדות התורה וש"ס יזמו הצעת חוק שתסמיך ואף תחייב את רשות הטבע והגנים לקבוע גם שעות רחצה נפרדות בשמורות טבע בהן יש ביקוש לכך.

💥 יהונתן גוטליב ב'ערוץ 7': ‏משרד התיירות ביקש להקפיא את עבודות הנגשת מערת הכפלה. לטענתם, העבודות מתמקדות רק בהנגשה בשעה שיש לנצל את העבודות כדי להפוך את האתר למותאם יותר בפן התיירותי. אם תתקבל דרישת המשרד להכניס שינויים בתכניות משמעות הדבר שתהליך ההנגשה יחזור שנים אחורה עד להפקת האישורים מחדש.

💥 יעקב ריבלין: ‏אני רק שאלה. בגלים הקודמים ראינו כל יום פילוחי הדבקה לפי מגזרים. כללי. ערבי. חרדי. משום מה אני לא רואה אותם בדשבורד של משרד הבריאות. האם זה טכני או שלא נעים להראות שהתחלואה מתפשטת בעיקר במגזר של עבאס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.