דפים

יום שלישי, 10 באוגוסט 2021

מבזקים


 💥 במאמר הבוקר בעיתון "האַרץ" על זלזול הציבור בהנחיות הקורונה שובצה תמונה של משפּחה חרדית צועדת בשטח פתוח עם מסכות על הסנטר (בהתאם להנחיות), לאחר מחאות התמונה הוחלפה.

💥 רבינא בתיעוד בטוויטר: תלמוד תורה ׳דרכי יושר׳ בבית שמש לומדים הבוקר במסדרונות. לא היינו רואים את זה במגזר אחר. התעמרות בילדים החרדים.

💥 פתיחת השנה במגזר החרדי בלוד: רבים מילדי הגיל הרך בשכונת גני איילון בעיר, לא התחילו את שנת הלימודים בעקבות עיכוב במסירת מבני הגנים, מהעירייה נמסר ל'קו החרדי' כי הם פועלים רבות לסדר את הענין וכי הם מקוים שעד סופ"ש הגנים ימסרו לטובת הילדים.

💥 עוד מתגובת עיריית לוד: בשעה טובה נבנו בתקופה האחרונה כמה בתי ספר חדשים ומפוארים, לצד עשרות כיתות גן חדשות ברמה הכי גבוהה שלא נראתה במגזר החרדי, בכדי לאכלס את התלמידים בכלל הגילאים, כאשר כל זה קורה בשיתוף פעולה פורה עם נציגי העמותות והרבנים. בעירייה מקפידים על כך שכלל ילדי השכונה ייכנסו למבנים חדשים ולא בקרוונים זמניים.

💥 ירושלים: העירייה דורשת לסגור באופן מיידי שני אולמות מוכרים בציבור החרדי – האחד בגבעת שאול והשני בהר חוצבים. הטענה העיקרית: העסקים לא קיבלו אישורים ממשרד הבריאות, כיבוי אש והמשטרה. (תמרי).

💥 פאנל אצל אבי מימרן ב׳קול חי׳ על הקורונה במגזר החרדי - איש מספרי הקורונה אלדד סיטבון: ״ב״ב נמצאת במגמת עלייה של חולים, אמנם עלייה קטנה אבל יש עלייה. צריך לזכור שב״ב זה העיר החרדית עם הכי הרבה מבוגרים״. אבי מימרן - ״כבר יש תחלואה חרדית, אז בטוח במשרד הבריאות יחזירו בקרוב את הגרף שרואים חולים לפי ערים וריכוזים. הם הפסיקו עם זה, אבל עכשיו יש חרדים אפשר להחזיר״

💥 במאמר הבוקר בעיתון "האַרץ" על זלזול הציבור בהנחיות הקורונה שובצה תמונה של משפּחה חרדית צועדת בשטח פתוח עם מסכות על הסנטר (בהתאם להנחיות), לאחר מחאות התמונה הוחלפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.