השלום והברכה
זה זמן רב שאני מתכנן לכתוב לך את מכתבי זה אך כעת עת התפרסם הסיפור על ר' חזקיהו מישקובסקי והחלטתי לעשות כן
צריך להבין אתה מצייר את ציבור השונאים כאילו הם צדיקים וטובים ואין בהם כל רבב אבל
האמת המעציבה היא כי גם הם רודפים אנשים עד חורמה ולא רואים אף אחד
בעיינים ומבחינתי אין ביניהם ובין המחבלים ולא כלום מלבד אינטרסים של כסף
וכבוד,
כמובן שאינני יוצא ח"ו ושלום כנגד גדולי ישראל אלא כנגד הציבור הליטאי ולא כנגד רבניו ח"ו.
ובמה דברים אמורים ברדיפה של הציבור הליטאי בציבור הבעלי בתים ותנועת "טוב" המכונים על ידם "החרדים החדשים"
אילו
היה מדובר כאן רק בהתנגדות מילולית החרשתי אבל דא עקא שמדובר ברדיפה של
ממש מתוך אובססיה, תמיד כאשר נעשים מעשים קיצוניים כנגד אותם אנשים אז
הציבור טוען כי אלו אנשי שוליים אך לא היא, בבחירות שהתקיימו לפני 4 שנים
עמדו הרב מישקובסקי והרב איציק לוינשטיין ז"ל בכנס בחירות של יהדות התורה
בבית שמש ואמרו את דברי ההסתה הבאים כנגד ציבור אנשי תנועת "טוב" כביכול
בשמו של מרן הרב שטינמן שליט"א.
הרב חזקיהו מישקובסקי אמר את הדברים המזעזעים הבאים: "אנחנו זוכרים כי גם הגרמנים ימח שמם היו עם מתורבת וראינו מה יצא מהם"
ר' איציק לוינשטיין עמד ואיים על הציבור כי מי שמשתף עם אנשי טוב פעולה יחלה במחלות נוראות ועוד איומים בסגנון מסעי הצלב.
וכך קיבל הציבור הליטאי לגיטימציה להחרים עסקים ולהרוס את הפרנסה של אנשי אותה תנועה
יש
שיגידו שגם מרן הרב שטינמן דיבר כנגד טוב אבל מי ששמע את דבריו אין כל
השוואה הוא במקסימום הגדיר את אנשי 'טוב' כבינוניים אבל מכאן להתיר רדיפה
מתמדת כנגד אנשים.
הרב
חזקיהו מישקובסקי לא התבייש להשוות אנשים אלו לגרמנים ואיש לא פצה פה
וציפצף עד לאן היגענו עם חוסר היכולת של הציבור החרדי להכיל בתוכו אנשים
שרוצים להיטיב לעצמם באופן עצמאי.
הלא
אנשי טוב לא רוצים לגייס אותנו לצבא ולא להילחם כנגד איש אלא לדאוג לצרכיהם
האישיים וכל הדברים שנכתבו עם השנים כנגדם היו פרי דימיונו המפותח של נתי
גרוסמן וחבר מרעיו שעשה ועושה כנגדם משא של דא לגיטימציה נוראי
במסגרת הדת החדשה אותה הוא גרוסמן מוביל הטיעון העיקרי של היהדות זה לא איזה מעשים טובים אתה עושה או אייך אתה מקרב את אנשי טוב אלא כל הדת היא בוא ואומר לך מה אני לא, אני לא טוב אני לא חרדי חדש אני לא שבועונים אני לא אני לא אני לא
לכן לצערי גם אנשי השונאים יצוקים מאותו חומר של שנאה.
בכאב ובצער
הערה לדבריך:
אני לא מסכים עם מסקנותיך, ההבדל ביניהם הוא כבין שמים לארץ, קיימת בעיה כלל ליטאית כזו שהקנאות שלהם היא נאצית ולא אמיתית, נאבקים על 'כבוד' ועוד דברים כאלו, ובכל זאת אין להשוותם. אני מלווה את הרב שטיינמן 30 שנה לפחות עוקב אחר כל צעד שלו, מדובר באדם מחושב שקול המחפש את הטוב, וחבל שאותם שניים שציינת את שמותיהם העבירו מסר בצורה ברוטלית. אל תשכח שאז שלטו ב'יתד נאמן' טרוריסטים מן הסוג הקשה ביותר מי שירדו לחייהם של כל גדולי ישראל בדורנו כולל מגדולי הליטאים כולל הרב שטיינמן, וההשפעה של כתיבתם השפיע גם על השונאים, היום לא היית שומע מילים כאלו
אדון חרד"ש, אין לך מה להתלונן בשעה שאתה משתמש באותה דמגוגיה זולה.
השבמחקהשוו אותנו לנאצים !
אוי ווייי, גיוולאד.
אבל מה לעשות שאנחנו לא כלך כך מטומטמים ומבינים מה היה שם. הרב מישקובסקי דיבר נגד התופעה של כאלו המחליטים לעצמם מהם הגבולות של התורה בשבילם, והופכים את זה לשיטה ביהדות כביכול, ובתוך הדברים האו כנראה התייחס לכך שאתם באים כביכול בשם הנאורות והנימוסים והתרבות, ואז הוא אמר את המשפט המתבקש הבא: גם הגרמנים באו בשם התרבות, ולאן הם הגיעו.
אבל אתה תמשיך לצעוק גיוואלד.
החרד"ש מושפע מהתקשורת החילוני שאם מישהו ממתנגדיהם מזכיר את המילה נאצי הם יוצאים בכותרות ושופכים את דמ.
השבמחקתרגע אף אחד לא השוה אותכם לנאצים ס"ה זה משל רחוק שכל בר דעת מבין מה בא להביע.
וזה השקוע בתרבות התקשורת החילונית נמצא למד קצת רשע איך להתקיף אנשים צדיקים והגונים על מילה אחת.
גם שאולזון טעה מהבנת הענין.