דפים

יום שישי, 24 באוגוסט 2012

שקרנים ולא נאמנים - הגיע הזמן לקרא למלחמה על המציאות שגדולי תורה מחליטים על סמך זיופים ושקרנים הם ממיטים חורבן על כלל ישראל

אני כותב שורות אלו בדמע ובכאב נורא, זה עשרות שנים אני חש את כאבם של כל כך הרבה יהודים שנפלו קרבן על מזבח זייפנים ושקרנים, דנו אותם למיתה ממש אך ורק מפני שמי רצה או חמד את מקומם, ולא היה מי עד היום הזה שיקום ויקרא למלחמה על המצב שזה שנים שהכל יודעים שזו המציאות, ואף אחד לא קם ועושה את מה שצריך לעשות במצב כזה

המכתב למערכת שכתב תלמיד ישיבת גור אתמול כאן ב'בעולמם של חרדים' זעזע אלפי יהודים. ניכרים דברי אמת, ומי שקרא את הדברים קלט והבין איך העבירו החלטות בגור. איני מאשים את הרבי, אם כי אגיע גם אליו תיכף היכן אשמתו. חז"ל לימדו אותנו כי אין לדיין אלא מה שעיניו רואות ומבחינה זו מה לנו כי נלין על הרבי. אבל השאלה היא האם הרבי באמת לא יודע כי הוא מסובב בשקרנים וזייפנים? האם מעולם לא שמע קודם כי זה מה שקורה וכי היה עליו לשמוע שני צדדים ולא להאמין רק לצד אחד?

אספר לכם כאן מה שקרה לי עם הרב שך, הסטייפלר, והרב אלישיב לפני 35 שנה, סיפור שלימד אותי כשהייתי כל כך צעיר היכן אני חי. אני מודה לה' שהכניס בי את הרעיון בטרם שהלכתי אליהם להקליטם, בלעדי זאת איש לא היה מאמין לי את מה שאספר לכם כאן

היה זה ר' אהרן ישע'י רוטר מגדולי הוגי הדעות וההשקפה הליטאית שביקש ממני שאעלה אל הרב שך, הוא אמר לי שאחת הטענות נגדי שאני מעולם לא עליתי אליו. אז מילאתי את בקשתו ועליתי, ואיך שהצגתי את עצמי הרב שך אומר לי 'איך קען אייך נישט איך ווייס נישט ווער איר זיינט וואס ווילט איר פון מיר עס האט מיט גרעסערע פון מיר' - תרגום ללשון הקודש, אני לא מכיר אותך אני לא יודע מי אתה, מה אתה רוצה ממני אין לי כל עסק עם זה אלא עם גדולים ממני. לא הבנתי מה הוא אומר לי. לקח דקה לקלוט שהוא חתם על מכתב נגד 'צופר' השבועון שהוצאתי לאור. שאלתי אותו באידיש מי הוא הגדול יותר אולי אלך אליו והוא שלח אותי לסטייפלר הרב יעקב ישראל קנייבסקי

הלכתי אליו, הצגתי את עצמי הוא שאל אותי מה אני רוצה ממנו אמרתי לו שהרב שך אמר לי שהוא ביקש ממנו לחתום על מכתב נגד העיתון שלי. והוא אומר לי שאין לזה כל קשר אליו ושלח אותי בחזרה להרב שך הוא אמר שחתם מפני שהרב שך ביקש

קלטתי היכן אני חי ולא חזרתי יותר להרב שך אמרתי שחבל על הזמן, לחזור ולומר לו כי הסטייפלר אמר לי במילים אחרות שאתה שקרן. הבנתי שכמה עסקנים עבדו על שתיהם, להרב שך אמרו כי הסטייפלר ביקש, ולסטייפלר אמרו כי הרב שך ביקש וזהו זה המכתב חתום

לא ידעתי כי הם פנו גם להרב אלישיב, אני מיהרתי למערכת ותוך שעתיים כבר לא היה 'צופר' החלטתי כי אני משנה את השם ל'צוהר' ובבוקר היה זה אחד הדברים הכי חכמים שעשיתי, כשהופיע ב'המודיע' המכתב עם ארבעת החתימות, הרב קנייבסקי, הרב שך, הרב אלישיב ור' מיכל פיינשטיין הם כתבו איסור על עיתון שכבר לא היה קיים

אבל לא וויתרתי, ועליתי להרב אלישיב ושאלתי אותו האם נעקרה מן התורה מצוות שמוע בין אחיכם, איך זה שחתמת מבלי שכלל קראת לי, הוא מסתכל עלי ושאל אותי מה לא דיברו איתך, סיפרתי לו כי לולא עליתי אתמול להרב שך לא הייתי יודע ממה שבישלו לי מאחורי הגב

כאן אציין לשבחו של הרב אלישיב, הוא הרגיש לא טוב מזה, והוא חיפש דרך איך לתקן, והציע לי תמנה מפקח לעיתון ואני אתן לך מכתב תמיכה בעיתון. - לא אמשיך כאן מפני שהסיפור הוא ארוך ואינו נוגע למה שאני רוצה לכתוב כאן,  אני מביא רק את החלק המלמד איך מוציאים מכתבים מרבנים מבלי שהם יודעים כי עבדו עליהם

ה'דף היומי' של היום עוסק במשהו דומה שקרה להרב אלישיב עם הרב שך והוא יצא בקול רעש גדול וזעק כי אנשי הרב שך הם שקרנים ולא נאמנים. הוא תפס כי רימו אותו. אמרו לו כי הרב שך מאוד רוצה את אברהם רביץ למרות שהוא לא רצה אותו, ממנו פנו להרב שך ואמרו לו כי הרב אלישיב רוצה את רביץ למרות שהרב שך לא רצה אותו, שתיהם הסכימו מפני שחשבו שהאחר לוחם על המינוי, וכשנודע האמת כבר היה מאוחר מדי נעלו את הרשימות ורביץ נשאר ברשימה

מה שעשו להרב אטלס ולכל צוות הישיבה בגור בחיפה, זה אותו דבר ואותה שיטה. לוקחים בחור ומכריחים אותו להכניס קוויטל שהוא בכלל לא כתב וחורצים גורלות של כל כך הרבה אנשים

הגיע הזמן ואין מנוס אלא להקים ועדה שכל תפקידה להכנס לאותם רבנים ולספר להם את האמת. במקרה הזה שלפנינו השאלה היא, האם הרבי מגור יודע, או שעד היום הזה אינו יודע את האמת? האם מותר שהמצב הזה ישאר, או שחייבים לעשות הכל על מנת שהרבי יידע מה קרה כאן. הרבי שפך את דמם של כל כך הרבה מבלי שידע את האמת, רימו אותו. האם הוא עוד יכול לפצות אותם? חלק כבר הלכו לעולמם. האחרים, לפחות שיקרא להם ויבקש מהם מחילה

כן, לאחר מעשה שכזה לא משנה מי זה, הוא צריך לבקש מחילה. רבי הוא בשר ודם ויש לו את כל החיובים כמו כל אדם הוא לא עליון שמותר לו לשפוך דם. גם אם זה נעשה בשגגה, אבל במצב כזה הוא צריך עגלה ערופה

אשתדל בל"נ להלחם בכל הזייפנים השקרנים שופכי הדמים, אסור שהמצב הזה ימשך. חייבים להלחם בכל הרבי'ס והרבנים על שהם שומעים צד אחד ומעולם לא קוראים לצד השני לשמוע אותם האם יש אמת בדברים, הם מקבלים כאילו שזה תורה מסיני. אם הרבי מגור היה חוקר קורה לבחורים ולאברכים בישיבה ומברר עימם האם מה שכתוב בקוויטל אמת הוא היה לומד כי מדובר בשקר, ברצונות של אותו זילברברג שרצה למצוא חן בעיני הרבי על חשבון דמם של כל כך הרבה יהודים

12 תגובות:

  1. אני לא מוצא פתרון לשקר בעלמא דשקרא: אף אם ימנו וועדות למיניהם: האם המשחק יגמר? ומי שמאמין שיגמר: אם הוא מוכן להאמין בכזה חלום וורוד:למה שלא יאמין, אם כן, לכל המכתבים שיוצאים מהרבנים?

    השבמחק
    תשובות
    1. ובכן, רוב רובם של המכתבים שפורסמו בכמה העשורים האחרונים חלקם נכתבו על ידי אחרים, והיו מכתבים שפורסמו והחתומים כלל לא ידעו שהם חתומים. בשעו ב'פנים חדשות' פרסמתי מכתבי רבנים שכתבו כי הם המומים למצוא את שמם חתומים על מה שמעולם כלל לא שאלו אותם

      הרב שך את רוב המכתבים לא כתב אחרים כתבו ואף ניסחו ותיקנו כפי שמעיד עורך 'יתד נאמן' דאז ישראל גליס כי הביאו מכתב מהרב שך צלצלו שזה לא טוב החזירו לתיקון, חזר ושוב טלפון צריך עוד תיקונים ככה עשרה פעמים כל פעם מישהו אחר הוסיף והוריד

      חלק אחר של מכתבים הוציאו על ידי שקרים סיפרו לזה שהאחר מבקש וסבור כך, ולזה סיפרו סיפור אחר והוא סמך על האחר. בסיפור שלי הרב אלישיב סמך שבבני ברק חקרו ודרשו הוא לא ידע שגם על הרבנים ההם עבדו וכי הוא נפל קרבן למשחק

      כאן אציין לשבחו של ר' שלמה זלמן אויערבך הם שלחו את ר' שמואל בנו שיבקש חתימה מאבא שלו והוא שאל מיד האם היה שמוע בין אחיכם ור' שמואל אמר שכן, אבל הוא לא סמך עליו מפני שהוא שאל אותו אתה היית שם אתה ראית והוא אמר לא, זה מה שאמרו לי, ובירר ומצא שלא היה ולא חתם. אבל כמה כאלו היו שביררו בודדים

      אין להתייחס למכתבים כלל כמכתבי גדולים תמיד תחפש מה מונח מאחורי המכתב למי יש ענין בזה ותמצא כי הרבה פוליטיקה כאן

      רוב רובם של מכתבי הרב אלישיב ניסח נתי גרוסמן במטרה להכות בהרב שטיינמן מתחת לחגורה, בכל מה שהוא הורה או התיר מיד הגיע איזה מכתב מ'הרב אלישיב' שמטרתו היתה להכות בהרב שטיינמן מבלי שהרב אלישיב כלל קלט איזו ערמומיות מונחת במכתב הזה, הוא חשב שמבקשים שיחתום בתמימות

      מחק
  2. אם אפשר לשאול: מה הקשר הפושקוויל הזה עם מה שכתוב בפנים?
    מי זה יוסף שלמה קורלנסקי? האם עדיין חי? האם זה אקטואלי הפושקוויל?

    מתנצל על שלא הצלחתי לקשר בין מה שכתוב בכתבה ובין התמונה.

    השבמחק
    תשובות
    1. את זה לקחתי מהארכיון חיפשתי משהו שיתאים לנושא, גם שמה היו אותן טענות שהמשמשים הם קובעים ועובדים על הרבנים לא גדולי ישראל

      מחק
  3. חיים ומה עם שמוע בין אחיכם מצדך? האם התקשרת עם הגערער רבי לברר על סמך מה סגר את הישיבה ,אולי סמך על חתנו הצדיק א"ש ראנד ששלח לראות מה קורה שם בישיבה וחזר מזוזע על מה שראה שם?

    השבמחק
    תשובות
    1. שאלה טובה שאלת והתשובה מאוד ברורה. אצלי הדלת פתוחה לכולם כל אחד יכול לפנות לדבר לכתוב. אם תלך אחורה להיסטוריה שלי, למרות שדעתי ברורה בהרבה נושאים, איפשרתי לצד השני להתבטאות ועד הסוף. אם תקח את פרשת מיהו יהודי שהיתה הראשונה מבין הסוערות בחיי סבלתי רק מפני שנתתי לשתי הצדדים להתבטאות. הליאטים תבעו ממני שלא אאפשר לר' טוביה בלוי שענה בשם חב"ד על מה שכתב ר' אהרן ישעי' רוטר בשם הרב שך לכתוב ולענות

      וכאן ההבדל ברור, לרבי מגור לא יכול להכנס כל אחד, מסננים, סופרים לך את השניות שאתה מדבר, אצל רוב הרבנים לא נותנים לך כלל להכנס. אצלי הדלת פתוחה לכל בלי יוצא מן הכלל, וההוכחה תכנס לתגובות ותראה שאני מאפשר לכולם לכל צד להתבטאות

      מחק
    2. אני חושב שאתה יכול לפתוח "אדמורו"ת" ביחד עם מרן הצדיק רבי ליפא שמעלצער!!
      הוא כמוך, מוכן לקבל כל יהודי בביהכנ"ס שלו ....
      איך זכינו לכזה דור שכולו זכאי כמוכם!!!
      אשרינו!!!!!11

      מחק
    3. ידוע לכל מי שלמד שם עשרות שמות של שונאי הישיבה שנשלחו לשם בהוראה מגבוה כדי למצוא "אליבי" לסגירתה. ושמעתי גם אישית מווידוי של 2 שעסקו בנושא כאילו בשם הרבי מגור "לעזור" לישיבה, שמה לעשות שהרבי החליט כבר מזמר לסגור את הישיבה, רק לא רוצה שייקרא שהוא סדר ישיבה, ומנסה להוביל במאמצים רבים שהאחרים ידרשו לסגור אותה, לצורך כך "ייבשו את הישיבה כ-שנתיים שלש עם בחורים חלשים, ועי"כ ועוד עוד הרבה רדיפות ועניינים דירדרו אתהישיבה שהיתה לשם דבר בכל העולם - לא רק בגור, עד שסו"ס הגיעה הדרישה "המיוחלת" מצד ההורים לסוגרה.

      מחק
  4. אדמו"ר, כל אחד ואחד מהם, הוא מלאך אלוקים צ-ב-א-ו-ת שאין אנו מגיעים להבנה זוטרה במעשיו והליכות חייו.
    אין אדם עומד על דעת רבו עד ארבעים שנה. לא נאמר אינו רואה, כולם רואים מה עושה רב פלוני או אדמו"ר פלוני, אולם להבין את דעת רבו, את הדעה והעצה שגרמה לרב לעשות כך, זאת ניתן להבין לעתים רק לאחר שנים רבות.
    לכתוב על האדמו"ר מגור כי הוא אשם, כי הוא שפך דם לאחר שידע שהוא גורם לכך?
    שאולזון, עברת מזמן את כל הגבולות, וכעת ממש בשמים מכינים לך מקום של כבוד בכף הקלע, מקום מרופד בו יצלו אותך בשיפודים לוהטים כדין המבזה תלמידי חכמים.
    וכי אפילו לשיטתך אתה, מדומיין חולני החושב כי כתבותיך יביאו לשינוי בציבור החרדי וצריך לעשות סוף לכל מיני דברים, החושב אתה כי האדמו"ר מגור יקרא את דבריך וישנה את דרכו? אתה מנסה לדמיין במוח הפצפון וההזוי שלך כי מאן-דהוא יביא לידיעת האדמו"ר את הדברים שכתבת, ויספר לו כי החולה נפש שאולזון (המחזיק בתעודות של מחלה שכלית אנושה מכל בתי החולים הפסיכיאטריים בישראל ובעולם) כתב עליו בבלוג דוחה באינטרנט?
    הן אמת כי האדמו"ר מתעניין בד"כ מה אתה כותב ואף משנה את דרכיו לפי הנכתב אצלך, אולם את זה אתה חושב כי מישהו יביא לידיעתו?!
    הדברים שאתה כותב נועדו להביא להסתה פרועה כנגד חסידי גור ומורם ורבם, ואתה יודע היטב כי אפילו כשהנך כותב נגד מקורביו בלבד ומדגיש כי לאדמו"ר אין חלק בזה (בניגוד לפעם הזאת), אתה עדיין גורם לביזוי שמו הקד' ולכתיבת תגובות במפורש נגדו ונגד משפחתו, תגובות הגורמות להשמצתו בפומבי.
    אתה משתמש בדמוקרטיה חילונית נגד קדושי ישראל?
    עפר לפיך, ולוואי ויראו לך פעם אחת ולתמיד את המקום אליו אתה שייך בעולמנו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה הלא שקרן במלא מובן המילה !!! כי הלא אתם הגערערס לא חדלים לדבר על אדמורי"ם אחרים [- בפרט אלו שאינם מיודדים עם רבכם], כל דבר אסור, ומדברים עליהם כעל חדלי אישים. כך משגיחיכם מדברים ברום, וכך בחוריכם ואברכיכם. אז על מי אתה עובד שאתה כותב שכל אדמו"ר הוא מלאך ה' צבקות. ועל כן אין טעם אף להתווכח עימך על זאת שאין שום "מלאכות" במי שאין בו בפנימיותו יותר מכל יהודי ממוצע, או מעט עותר [או פחות] מלבד שזכה לנהל עדה מכל גודל שהיא. ולעתים אינו ראוי לשמש כ"רב" [וכפי שאתם טוענים על רבנים ואדמורי"ם אחרים...], וע"כ אין צורך להמתין ארבעים שנה ואף לא פחות. וכבר דשו בזה בספרי גדולי החסידות.

      מה שכתבת על אשמה של האדמו"ר, - מה לעשות ? אם עשה עשה, ואין להצדיק איסורים בשום אופן, וכ"ש לא ללמוד ממנו. זו ההלכה, וכך גם מובא בספרי החסידות, שאסור ללמוד בשום אופן לעשות איסור אף מאדם גדול.

      בנוגע להסתה ולהשמצה: מי כמוכם הסית ושפך התיר דם של כ"כ הרבה אנשים בתוך גור ומחוצה לה. אתם מדברים ????????? וכמה יהודים נאנקו ונאנקים תחת ידי ה"מערכת" שלכם במשך 13 שנים האחרונות, הרסתם משפחות, אימללתם אנשים, גירשתם מביהמ"ד שלכם ברבים אנשים לעיני ילדיהם, שפכתם סיד עליהם, פרצתם לביתם, הכיתם אותם בכולל ברח' מלצר, הפצתם עליהם פשקווילים, עשיתם להם בית דין שדה בלי לשמוע את הצד שלהם. פירסמתם פשקווילים ותרסיסים על נשים של מתנגדיכם מבחוץ כל דבר אסור בשקר. כשביטלתם "דינרים" לישיבה רק בגלל העומד בראשה, הפצתם בהוראה מגבוה פשקווילים שיקריים עליה, והשמצתם ברבים את מנהלה [מ.י.לבק'] שלא עשה לכם כלום, רק כיון שהיה במקום הלא נכון מבחינתכם. כשרדפתם אברך יקר והוריו והוצאתם עליהם פשקווילים ו"חיסלתם אותם" נפשית, על שהעזו לא לציית בענייני משפחה אישיים לפני כ-3 שנים, או יהודי יקר אחר, כשלא היה מסוגל לקחת על עצמו עול של מיליוני דולר חובות לאחר שלקחו לו בכח את הנדיב שהסכים לממן את החובות. גם בשבועות האחרונים הוצאתם פשקווילים על אברך יקר. ואילו כשתפסו בקונצרט שלא בהפרדה [לפני כ-10 שנים] 2 מבני בכירי המערכת שלכם [שם משפחתם מתחיל ב-ק. וב-ב. הוריהם גרים בירושלים], אזי השתקתם הפרשיה בכח ואסרתם לדבר עליה. אז פתאום נהייתם רגישים... וכן בהמון פרשיות נוספות, מה שלא עשיתם כשהוקעתם ורדפתם על שטויות את מי שלא "מקושר" למקומות הנכונים.

      נלחמתם נגד המון גדולי ישראל - כל מי שלא ציית לכם - 97 אחוז מאדמור"י דורנו המפורסמים.
      אתם מדברים ??

      מחק
    2. חוץ מלתאר אותו בלי להסביר מה אתה רוצה ממנו לא עשית, אפילו אם מישהו היה רוצה להתייחס אליך בכל הרצינות ולחזור על דבריך, עם אותה מחשבה שלך ואותו הסבר, לא היה יכול, כי אתה במקום להסביר את עצמיך באת רק לתאר אותו בתוארים וליצנות צינית על ה"בן אדם", אפילו לא על דבריו שכתב

      הייתי מציע לך שלפני שאתה כותב משהו, אף אם אתה מגן על עצמך ב"אנונימיות", תקדיש דקת מחשבה על מה שתבא לכתוב ולא תקיים את הפתגם הגויי:

      "תהיה נורמלי: אל תחשוב"...

      מחק
    3. בקיצור אכתוב לך כמה מילים

      המטרה היא שהרבי מגור יידע, יהיה קצת בלגן והרבי ישאל מה הבלגן ואז לא תהיה ברירה אלא לספר לו

      עכשיו לענין של לבזות את הרבי. חלילה וחלילה. נכון כשכותבים ביקורת על גור זה נראה לך כאילו ביקורת על הרבי, זו השיטה איך להתחמק מביקורת טוענים אתה לא פוגע בנו אתה פוגע ברבי. זוהי התחמקות ולא אמת. צריך לדעת להבדיל בין כבוד הרבי לנעשה בקהילה ובמתהלך מסביב לקבלת ההחלטות. הרבי קיבל אינפרומציה שקרית כתב אותו מישהו אחר ששלח את הדברים על ידי אחר בשביל שהרבי יאמין יעשה חשבון מדוע שבחור יכתוב דבר שכזה בודאי זה אמת. כן, הרבי מאמין לקבוצת שקרנים כאן הבעיה, וכאן תפקידנו לעשות הכל שהרבי יידע כי הסובבים אותו הם שקרנים וזייפנים, זה לטובת הרבי ולטובת חסידי גור

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.