דפים

יום שישי, 26 ביוני 2026

עצור נוסף מסדיגורא בני ברק


כן כן גם אם זה נראה לא ככה אבל לצערנו יש רבי בדור שלנו שמחנך את חסידיו ללכת ולרדוף חסידים אחרים, וזה לא כי אין לו מספיק חסידים, ולא כי חסר לו כבוד, ולא כי חסר לו משהו, אפילו לפי דבריו באסיפות סגורות אמר ורימז לחסידיו וְכָל זֶה אֵינֶנּוּ שֹׁוֶה לִי, בְּכָל עֵת אֲשֶׁר אֲנִי רֹאֶה אֶת מָרְדֳּכַי הַיְּהוּדִי יוֹשֵׁב בְּשַׁעַר הַמֶּלֶךְ". ואחרי זה בשבת הוא שולח כוסית לחיים לכל אלה שהשתתפו במהומות כביכול שנסעו רק בגלל ללמוד, וככה הוא מנהיג את הקהילה שלו וכל הרשתות מעודדים אותו הכל בשביל כסף, וככה הצליחו לעבוד על כל הציבור בעולם שזה נטו רצון קדשו של הרבי זצ''ל לפי הצוואה, אבל עכשיו אחרי מה שראינו בשבועות האחרונים מראה שזה לא צוואה ולא אהבת השם אלא הכל זה שנאה אחד גדולה למי שבנה את החסידות והיה הכי קרוב לסבו ואביו זצ''ל ופשוט הם רצו רבי צעיר שיהיה אפשר להנהיג אותו כמו שאנחנו רואים איך הוא מתנהג לצערינו,  הציבור צועק די לעולם השקר!!! די לאלימות!!! די למחלוקת!!! קום כבר מהכיסא ותצעק אתה - די לחסידים שלך!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.