מהפכה על הפסים: רכבת המטען הדו-קומתית הראשונה בישראל יצאה לדרך
רכבת ישראל החלה להפעיל לראשונה רכבת מטען דו-קומתית להובלת סלילי פלדה, המסוגלת לשנע עד 2,000 טון במסע אחד ולהחליף עד 70 משאיות כבדות ביום. המהלך צפוי להפחית גודש בכבישים, לחסוך זיהום ולשפר את בטיחות התחבורה. הפרויקט הוא חלק מהרחבת תשתיות הרכבת ושדרוג הובלת מטענים במסילות, בהובלת משרד התחבורה.

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.