דפים

יום שלישי, 24 בדצמבר 2024

האיש שמחליט מי אסור לו להשתתף בשמחות שהרבי מגור מגיע לשם הוא השותף בעסקים של מרן הגר"ש אלתר - תחזיקו חזק





הצביעות משחקת בגור שעות נוספות, כאשר נמצאים בסביבות הרבי צועקים 'אללה אכבר' כמו שעשו היום המחבלים בהפגנות, חלילה שמי שהוא ממתנגדי הרבי יגיע לחתונה שהרבי מגיע לשם, וכאשר פותחים את פנקס הצ'קים עושים עסקים דווקא עם אלו שלהם לא ירשו להגיע לחתונות כאלו. האדם שהוא המחליט בנושא, הוא זה שעושה עסקים עם מי שנמצאים בחלק האחר של גור, ואם זה לא מספיק, לא תאמינו לאן זה מגיע, האיש שמסית את הרבי נגד חסידי ר' שאול, הוא זה שעושה עסקים עם ראש הישיבה הגאון רבי שאול אלתר

פוסט זה, אינו מומלץ לבעלי לב חלש. כאן נגלה את עומק הסיאוב, השחיתות, הרוע, ההתנכרות וההתעמרות באלפים רבים של משפחות חסידי גור. פוסט זה יחשוף את עומק אזהרת חז"ל, היזהרו מהצבועים

הפעם הפוסט ארוך מהמקובל, הוא יגלה ויחשוף שמי שיושב בוועדה העליונה שבה מוכרעים גורלות ומחליטים למי מותר ללכת לשמחה אצל בני משפחה מקרבה ראשונה, ולמי אסור, האיך מי שאוסר על אלמנה לדבר עם בת שלה בשם אמונת צדיקים שכן הבת / החתן עברו לגור תורה. כיצד המחליט גורלות, המעמיד פני תם, הוא היושב בבוקר בוועדה ומקבל החלטות בדיני נפשות כפשוטם, ואחר הצהריים סופר כסף עם בני קהילת גור-תורה

בקהילת גור-תורה לא נוהגים לטפח סגידה לאישיות. לומדי המזומנים בחסידות גור-נדל"ו וודאי יודעים לצטט עשרות מקומות בש"ס שבהם מוזכרים אמוראים הק' שעסקו במלאכתם לפרנסתם. האדמו"ר מגור-תורה מרן הגר"ש אלתר גם שלח ידו פה ושם במסחר. ביושר, בהגינות, ובשעה שפתח חצר חסידות לא שלח לנסות לשכתב את ההיסטוריה אלא הותיר אותה גלוי' לעיני כל. ומדוע לכסות דבר כאשר נעשה בדרך התורה והראויה. לו החסידים בירמיהו היו לומדים כראוי את דברי התורה של כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א היו מפנימים כמה יש לנהוג בענווה. ובהדלקה בנר א' בשנה שעברה, הרחיב הדיבור על כך

וכעת נעבור לאקטואליה. לקראת השבת החולפת חולק בבתי החסידים בארץ הקודש עלון "בשעה טובה ומוצלחת", -וסליחה שאני מצטט אותם -   רשמים מכינוס שנערך בט"ו כסלו במלון במושב חפץ חיים, ע"י קופת עזר נישואין בית ישראל. כינוס שהמארגנים דיווחו עליו ככינוס "שנועד לעסוק בכלל ענייני העזר והסיוע לשידוכים, בבניית בתים נאמנים בדרך רבותינו הקדושים". "בהורמנא דמלכא", נשלחה ברכה "בשם רבבות משפחות אנשי שלומינו מארץ הקודש ומרחבי תבל"

וכך כתוב בעלון: "איך לא חשבו על זה קודם, בניסוח כזה או אחר, הייתה התהייה הקולקטיבית שריחפה בחלל האירועים והקונגרסים הדקל במלון ציפורי בכפר שבקיבוץ חפץ חיים, אליו נקבצו סביב שולחן אחד עשרות מן העוסקים במלאכתו של הקב"ה – שידוכים. עשרות שליחי החסד ואתם עמם שאר נושאי משא הקודש ראשי ומנהלי קופת עזר נישואין בית ישראל התאספו כדי להכיר מקרוב את מיזם 'בשעה טובה', קורת הגג החדשה שתאגד תחתיה את מכלול הנושאים שדורשים את פתרונם בתחום כה מורכב של הקמת בית נאמן בישראל".

"הכינוס התקיים בראשות בני כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א, הגה"ח מוה"ר רבי נחמיה שליט"א, אשר מזה שנים רבות נושא על ליבו את קשייהם והתמודדותם של הבחורים המתבגרים ומעניק להם עוז ותעצומות. עצה והארת פנים. ואחיו, הגה"ח מוה"ר רבי ישראל מנחם שליט"א, חבר הנהלת קופת עזר נישואין בית ישראל – העושה ימים ולילות למען המשך חיי שלוה ומנוחה של כלל ציבור אנשי שלומינו, ואשר לקח על עצמו את ליוי מיזם בשעה טובה בהכוונה ובהדרכה על כל צעד ושעל".

בראשות המיזם 'בשעה טובה' יעמוד הרה"ח ר' שלמה קופולוביץ. מינוי מוצלח למי שהצליח לגרום לעיריית בני ברק לשלם מכספיה את התזמורת והמקהלה בחתונת ביתו, וזה רק דוגמא אחת קטנה. ההוכחות קיימים אצלי.

העלון היטיב לתאר שתחושת המשתתפים היתה כי מאות זוגות עיניים של הורים מודאגים נשואות אל ה'אסיפה המכוננות הזו'. שהרי ממנה תצא הבשורה, הטלפונים יתעוררו לחיים ויביאו עימם את ההצעות להן משוועים המה בציפייה. כאשר מעל כולנה ידוע לכל רצון הקודש ועד כמה הסוגייה המכאיבה ניצבת בראש מעייניו מאז ומקדם.

כלומר, עשרות מן העוסקים במלאכתו של הקב"ה, כפי התיאור, גילו שמעל כולנה יש את רצון הקודש מאז ומקדם, ולא מלאכת הקב"ה ולא רצון הקודש גרמו להם לפעול אלא האסיפה המכוננות הזו. ניחא.

לנגד עיניהם של מזמיני האסיפה המכוננת רק כסף, כסף, כסף, ובשעה שמתארים את האירוע מנסים להסתיר את הכוונות הזדוניות. זו הסיבה שהם מסוגלים לכתוב דבר והיפוכו כמה פעמים בכמה משפטים.

כשהם כותבים על מלאכת הקב"ה, הם מתכוונים לסיפור המובא חמש פעמים במדרשים, בחלקם בשינוי לשון, וגופא דעובדא היא שאלת המטרונה את ר' יוסי בר חלפתא 'אמרה לו לכמה ימים ברא הקדוש ברוך הוא את עולמו אמר לה לששת ימים...מה הוא עושה מאותה שעה ועד עכשיו אמר לה הקב"ה יושב ומזווג זיווגים בתו של פלוני לפלוני אשתו של פלוני לפלוני ממונו של פלוני לפלוני אמרה לו ודא הוא אומנתיה אף אני יכולה לעשות כן כמה עבדים כמה שפחות יש לי לשעה קלה אני יכולה לזווגן". המשך המעשה שהמטרונה החלה לעסוק במלאכת השידוכים.

רוצה לומר, אפשר להיות שדכן כחלק מהדיבוק במצוות 'והלכת בדרכיו' ואפשר רח"ל להיות שדכן ככפירה כאותה המטרונה. מחוללי האסיפה המכוננות בחרו באופציה הראשונה והוסיפו עוד אופציה אשר לדבריהם ידוע לכל רצון הק' העולה על כולנה מאז ומקדם.

העלון ממשיך לתאר את השדכנים הוותיקים שישבו באולם ושימו לב לדיוק בפרטים, אלו שדכנים "שברוזמה שלהם אינספור בתים שהקימו בכרם בית ישראל". לא פחות מאינספור עד כי חדל לספור. ולמרות זאת יש בגור כמות עצומה של מעוכבי שידוך, כלשון העלון "בחורים מתבגרים", והגה"ח נחמיה נושא אותם על ליבו במשך שנים, וכל זה אינו די, על ההגדרה של 'נושא על ליבו' או 'נושא בכיסו' נרחיב בהזדמנות.

כעת מבשר העלון, כולם חברו יחד כדי "להניע את הגלגלים שמסיבות שונות תקועים על עומדם". לאמר: אינספור שידוכים וליבו של הרב נחמיה, והגלגלים תקועים. ולכן כולם נקבצו ובאו לך ועכשיו ייצרו "תנועה בלתי פוסקת בכל בית שקול מצהלות בושש בו מלבוא". עוד לא שידוכים אלא תנועות. גם טוב.

מטרת העל, אינה לעשות שידוכים אלא כפי שנכתב מפורשות "שכל הורה יחוש כי יש מי שחושב עליו". אבל הרבה יותר מגופן של עצות מבשר העלון, "עצם כינון המיזם וכינוסם של מגוון האתגרים בתחום תחת מטריה אחת – היא היא הבשורה, היא היא התקוה". כלומר, הניחו למלאכת שמים, לרצון הק', לשידוכים, יש תקוה ובשורה מיוחדת, ויש פרויקטור ר' שלמה שופולוביץ, וכעת הולכים ליצור תנועות בלתי פוסקות זו הבשורה וגם התקוה.

הקוראים וודאי שואלים את עצמם כמה מטומטמים יכולים להיות, כמה פיגור ניתן להכניס בפחות מחמש מאות מילה. אלא שאין מדובר במפגרים. רק בסחטנים. והם כינסו כסף, וחושבים על תנועות בלתי פוסקות של כסף, וכשזה המצב אין קשר בין מילה לשניה, כי הקשר הוא בחשבון הבנק שלהם.

ובגלל שהם יודעים שאין כאן כל צל של כוונה לסייע ליהודים, ולכן כבר יחד עם בשורת העלון, הם לוקחים צעד אחורה. מוקדם לברך על המוגמר הם כותבים ואיש אינו מתיימר לחשוב שהחל ממחר צלילי צלחות נשברות יהדהדו במאות הבתים, אבל העגלה יצאה אל הדרך. זוכרים את הגלגלים התקועים מסיבות שונות, ובכן העגלה יצאה לדרך בסיוע גדולי העסקנים והשדכנים שאינספור שידוכים נעשו על ידם.

ואחרי כל התיאור של דברי הבל אשר מביישים כל ילד בגן חובה, מדווחים ומבשרים מחוללי האסיפה המכוננת, שהשדכנים שמאחוריהם אינספור שידוכים ואיתם בני האדמו"ר, יגבשו בתקופה הקרובה דרכי פעולות, יקימו ועדות, ימונו אחראים שונים בתחומם, וכל הערה והארה תתקבל בברכה, וכבר מעכשיו הידיעה שיש כתובת ויש למי לפנות ראוי לברך עליה מזל טוב ובשעה טובה ומוצלחת.

עד כאן דברי העלון שחולק ברבבות עותקים, עלון שהוא הבדחן הכי גדול שנתקלתי בו אי פעם ושהוא עושה ליצנות מהליצנים הללו

כעת נסגור לכם מעגל:

1. בכל הקשור לתנועות בבית, יוקמו ועדות וימונו אחראים, ויתקבלו הערות, והצלחות לא יישברו ואתם חסידי גור תתחילי לשיר סימן טוב ומזל טוב

2. המארגנים הוכיחו את יכולותיהם לשדוד את קופת עזר נישואין. ראיתם בכתבות הקודמות איך בתוך כשנה שדדו מהקופה הספציפית הזו למעלה משלש מיליון שקל לעמותה קיקיונית

3. הרב אביגדור רובינשטיין, המחותן של בן האדמו"ר הגה"ח נחמיה, הראש ישיבה בישיבה של 'המזכיר', הגה"ח ישראל מנחם, חבר הנהלת גמ"ח בית ישראל ומיסד העמותה הקיקיונית ששדדה את כספי קופת עזר נישואין ומעל לכל חבר ועדת ההחרמות בקהילת גור, זה שבבוקר מורה להורים לנתק קשר מילדיהם, יגרום לכולם תנועות בלתי פוסקות מסיבה אחת: לא פחות ולא יותר, הוא שותפו בעסקים של ראש הישיבה הגר"ש אלתר שליט"א עד עצם היום הזה.

כעת תגידו אתם, מי עושה צחוק מכ"ק האדמו"ר מגור, מי עוד מבזה אותו כמו אותם שודדים וסחטנים, כמה טונות של ניתוק יכול אדם לשאת ולחשוב שמותר לו הכל והא ראיה.....

יש לנו הרבה מה להרחיב בנידון, בינתיים נסתפק בשם החברה המשותפת של אביגדור רובינשטיין והגר"ש : נכסי שלמה המלך – חב' לפיתוח והשקעות בני ברק תשנ"ה בע"מ. ח.פ. 512054347. בעלי המניות הם אביגדור רובינשטיין וגיסו מאיר כהן, שהוא גם שותף עם משפחת טייטל באשדוד בקרקע על המיסיונרים מקהלת בית הלל. בעלי מניות נוספים זו חברת בה"י יזום והשקעות. ח.פ. 512315995.

יש המשך ארוך אבל נשאיר להזדמנות אחרת

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.