דפים

יום שלישי, 15 באוקטובר 2024

מבזקים

 

‏✅ ארה"ב: שנים שאנחנו עוקבים מקרוב אחר איומים מצד איראן כלפי הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. "אם איראן תתקוף מי מאזרחינו, כולל מי שממשיכים לשרת את ארה"ב או אלה ששירתו אותה בעבר, היא תתמודד עם השלכות חמורות" (כאן).

✅ וושינגטון פוסט: נתניהו מבין שתקיפה נרחבת מדי, בניגוד לעמדת ארה"ב, עשויה להתפרש כהתערבות בבחירות לנשיאות - והתקיפה תבוצע בצורה שתמנע את התפיסה הזאת, לפני 5 בנובמבר - יום הבחירות בארצות הברית

✅ סקר סי אן אן מפער של 5 אחוז לטובת הרס מצטמצם כעת לתיקו.

✅ סקר חדש בפנסילבניה:  3 לטראמפ. הסקר של רסמוסן. בסקר הקודם של רסמוסן בפנסילבניה זה היה תיקו. גם בהימורים משתפר מעמדו של טראמפ. לאחר התקדמות קלה של האריס, טראמפ שוב מוביל בפולימרקט מעל 10 אחוז (ברגע זה שוב 10.5). במקביל טראמפ עולה גם בפנסילבניה וגם בויסקונסין ל-4 אחוז ופנסילבניה 8 אחוז. כל החדשות האלה ועוד מביאים את רשת ABC לפרסם כתבה על קריסתה הדרמאטית של קאמלה, שהיא, לדברי הרשת, הקשה והמהירה ביותר של מועמד כלשהו, זה 32 שנה – 8 מערכות בחירות.

✅ השדולה הפוליטית האמריקנית AAPAC המייצגת אמריקנים ערבים הודיעה לפנות בוקר כי החליטה שלא לתמוך באף אחד משני המועמדים במרוץ לנשיאות: לא קמלה האריס ולא דונלד טראמפ. לטענתם שניהם מעניקים "תמיכה עיוורת" לישראל במלחמתה בעזה ובלבנון (וויינט).

✅ בכירי הממשל האמריקני באיום על ישראל: פתרו את המשבר ההומניטרי בעזה תוך 30 ימים - אחרת ננקוט באמברגו נשק (12).

✅ בריטניה הטילה סנקציות על שבעה גופי ימין ישראלים: חוות תרצה, מאחז מיתרים, ישיבת עוד יוסף חי, מאחז שובו ארץ, השומר יו"ש, תורת לחימה ותנועת אמנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.