דפים

יום שישי, 11 באוקטובר 2024

וה' חשבה לטובה


מאת פישל קדוש

וה' חשבה לטובה

7.10 הביא עוד גל גילויים בלתי נתפסים על הצמרת הצבאית, שלא רק סגרה עיניים מול יער הידיעות שזולגות מעזה, אלא גם פיזרה לכל עבר -בפקודה!- את כוחות ההגנה המעטים שאיכשהו שמרו על הגבול - השתיקה באיומים את מי שעמדו בפרץ כמו מאיר אוחיון, התצפיתניות ועוד, אטמה אוזניים להודעות ברורות שגם חרשים שמעו. 
מי שאחרי כל זה (ואחרי האזהרות של השמאל לנתניהו ערב המלחמה: "באוקטובר אין לך צבא"), עדיין מקבל את הטענה הרשמית שזו היתה "סדרת תקלות", הוא תמים ללא תקנה. 
יותר ויותר ישראלים כבר מבינים את פשר "התקלה". מישהו חשב על "חדירה קטנה" של חמאס, עם כמה הרוגים והשתלטות על חלק של קיבוץ, שייצרו את המסה הנדרשת להפלת נתניהו. מה שהביא את הצמרת הצבאית לטעות שהכנות חמאס הם לפשיטה הקטנה, שרק תעזור..
בדיעבד התברר כי שוב אי אפשר לסמוך על הערבים, שעשו את הדבר היחיד שהם יודעים לעשות כשנותנים להם, לרצוח, לטבוח, לשרוף, ולמימסד לא נותר אלא להשתמש בקמפיין (שהוכן מראש עבור הפשיטה הקטנה..): "אתה הראש אתה אשם" (אשם במהלך שתוכנן להפלתו!), שאכן עבד לכמה חודשים בעזרת התקשורת, שבמופע מפואר של ציניות אופיינית, היתה המפיצה הראשית של השקר. זאת כי התקשורת אינה המשת"פית של השמאל, השמאל הוא המשת"פ של התקשורת, שהיא חוד החנית של הפרוגרס. 
"אפשר לרמות חלק מהאנשים חלק מהזמן ולא את כל האנשים כל הזמן", אט אט זחלו העובדות אל התודעה הישראלית, ומתחיל להתברר כי ה' חשבה לטובה ומעז יצא מתוק. 
ה' חשבה לטובה, בעקבות צרת ה-7.10 סוכלו תוכניות הזדון לחסל את ישראל, מנהרות, יכולות התקפה אימתניות, ברמה שאם חיזבאללה היה תוקף יחד עם חמאס ספק אם ישראל לא היתה כורעת, על כל המשתמע. מה שאומר נס ברמה היסטורית. במקום זה משמים גילגלו שהטבח בעוטף גילגל מהלך, שהוביל להבסת הצורר הקטן, חמאס, הצורר הבינוני, חיזבאללה, ואולי אל ראשו של הצורר הגדול מכולם, איראן.  
ה' חשבה לטובה, וה-7.10 עשה סיכול ממוקד ל'מדינה הפלשתינית', שהיום ישראל מבינה שזה היה מירשם בטוח לחיסול ישראל בשלבים.
ה' חשבה לטובה, ובעקבות המהלך שגילגלו "חוגי קפלן", אנחנו בדרך להנחתת תבוסה על ישראל הישנה, אויבת היהדות, שעדיין מנהלת מלחמת מאסף, אבל קשה שלא לראות שהיא כבר בדרך לאבד את מאחזיה "האסטרטגיים" בשלטון ובמנעמיו, בעמדות הכוח, ה"השפעה" וה..כסף. 
במבט קצרצר לאחור מתברר כי דווקא ה-7.10 עשוי להרשם כקו פרשת המים לשינוי המיוחל בישראל. הנוחבות של קפלן שכל כך חיכו (בגלוי) ל-7.10, בכדי לסובב את הגלגל לאחור, נשארו לבד, מוקעים ושנואים. הגנראלים, ליבת המימסד, מושפלים ויורדים מדחי אל דחי.  
ה' חשבה לטובה, ומבירא עמיקתא לאיגרא רמא – מרגעי השפל במוצאי שמחת תורה בטיסה ישירה לפסגת כל הפסגות - הקשר להפלתו נתן לנו ההזדמנות להיפגש עם הניהול המזהיר -פוליטית וצבאית- של נתניהו, שהפך אותו -בכל העולם- לצ'רצ'יל החדש (בגרמניה הוא נקרא "ביסמרק החדש"), שעומד יחידי ("אחד נגד 119" – מהביקור אתמול במונטיפיורי נראה שגם מישהו בארה"ב רוצה..) מול כל הצוררים, מול כמעט כל מנהיגי תבל ומול כל הכוחות האדירים בתוך ישראל, שדחפו בכל כוחם לכניעה, לתבוסה = חורבן. ישראלים לא מעטים -גם מהשמאל- כבר אומרים -חלקם בשקט- שנס שהוא זה שיושב שם ליד ההגה, ולא אחד מיריביו, שמפחיד לחשוב מה היה קורה אם הם היו שם.
היטיב לנסח זאת לא אחר מאשר ביידן, שכפי שחשף היום בוב וודוורד (חושף פרשת ווטרגייט שהביאה להפלת ניכסון!) בספרו החדש שהיום יצא מהתנור, חשף כי לאחר עוד שיחה נזעמת עם נתניהו ביידן שאל: "מאיזה חומרים האיש הזה עשוי?".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.