דפים

יום שלישי, 1 באוקטובר 2024

מבזקים

 

✅ הרמטכ"ל בתום הערכת מצב: "הוכחנו את היכולת שלנו למנוע מהאויב הישג, בשילוב שבין התנהגות אזרחית מופתית ומערך הגנה אווירי חזק מאוד. אנחנו נבחר מתי לגבות את המחיר, ולהוכיח את יכולות התקיפה המדויקות והמפתיעות שלנו, בהתאם להנחיית הדרג המדיני".

✅ יותם זמרי: וואו שר החוץ של ירדן ממש אמר באנגלית שמדינות ערב רוצות שלום עם ישראל בדיוק ברגע שישראל מחנג'רת לאויבים שלה סוף סוף את הצורה. חייבים לעצור עכשיו!!!

✅ הלל ביטון רוזן: ‏מותר כעת לספר: לאורך המלחמה השמידו כוחותינו מספר רב של מנהרות התקפיות בשטח לבנון,  שדרכם תכנן חיזבאללה להתקרב לשטח ישראל.
חלק מפעילות ההשמדה בוצעה באופן קרקעי וחלקה מהאוויר.

✅ האיחוד האירופי: מגנים בצורה החריפה ביותר את מתקפת הטילים האיראנית נגד ישראל. המתקפה מהווה איום רציני על הביטחון במזרח התיכון. האיחוד האירופי מחויב לביטחון ישראל וליציבות באזור כולו. יש להוריד את גובה הלהבות כדי להמנע ממלחמה אזורית מסוכנת (מעריב).

✅ ראש ממשלת לבנון לשעבר, פואד א-סניורה: ״אני קורא לחיזבאללה לזנוח את הקישור בין חזית לבנון לחזית עזה, כי מעזה לא נשאר כלום.״

✅ גורמים בישראל: "המתקפה האיראנית - עילה לפעולה ישראלית משמעותית באיראן שחיכינו לה זמן רב. יש לנו גיבוי אמריקאי".

✅ רשת ABC: על פי מקורות, איראן צפויה לשגר 240 עד 250 טילים בשני גלים בארבעה יעדים בישראל, כולל מטה המוסד ושלושה בסיסי אוויר.

✅ מהיום בקליפורניה זה לא חוקי לבקש תעודה מזהה בזמן הבחירות. 
נ.ב. עוד מטכניקות הדמוחרטה של המיעוט לכבוש את השלטון להשלטת דיקטטורה.
בעידן שיש זיהוי בטביעת אצבע וזיהוי בתווי פנים ועוד בכדי לעקוב אחרי אנשים בכל מקום , לקיום מהות הדמוקרטיה אוסרים לדרוש כל אמצעי זיהוי שהוא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.