דפים

יום ראשון, 13 באוקטובר 2024

מבזקים

 

✅ הניו יורק טיימס: בארה"ב מעריכים כי מתחילת המלחמה באוקראינה בפברואר 2022 נהרגו 115 אלף חיילים רוסים ונפצעו יותר מ-500 אלף. בצד האוקראיני, נהרגו כ-57,500 חיילים ונפצעו כ-250 אלף

✅ ב-CNN: דאגה גדולה בממשלת איראן מהאפשרות  שישראל תתקוף במתקני הגרעין או הנפט ומהעובדה שנראה שיכולתה של ארה"ב להשפיע על יעדי התקיפה הישראלית מוגבלת בלבד.

✅ סקר ארצי של NBC חוזה שיוויון 48% בין טראמפ להאריס לאחר שבסקר הקודם האריס הובילה ב-5%. גם סקר ABC שפורסם היום מצביע על מגמה דומה. (N12)

✅ שורת סקרים בארה״ב מלמדים לכאורה על צמצום משמעותי בהובלה של האריס. ב-NBC מהובלה של חמישה אחוז כעת המצב הוא שוויון. ב-CBS מהובלה של 6 אחוז כעת 2 אחוז להאריס. (עמית סגל).

✅ דיווח באקסיוס: מתיחות הולכת וגדלה בין צוות הבית הלבן של ביידן וצוות הקמפיין של האריס. בבית הלבן עדיין מאוכזבים מהדרך שבה הוא הוזז מהמרוץ לנשיאות, ואילו במטה האריס מביעים אכזבה מכך שביידן לא מתאים את המסרים ולוח הזמנים שלו כך שלא יפגעו בקמפיין הבחירות שלה לנשיאות (אסף רוזנצוייג).

✅ דיווח בוול סטריט ג'ורנל: דאגה בפנטגון ובבית הלבן כתוצאה מהופעת כטב"מים ורחפנים סמוך לבסיסים רגישים בארה"ב. בין השאר נצפו רחפנים סמוך לבסיס לנגלי בווירג'ינה המשמש כמטה ה-CIA או בסיס ניסויים בנשק גרעיני בנוואדה. יותר משנה מאז תחילת התופעה, בוושינגטון לא יודעים מי אחראי לכך, ומעריכים שמדובר ברוסיה או בסין (אסף רוזנצוייג).

✅ גורם במשפחת המלוכה הסעודית לרועי קייס: "הפעולות של ישראל בשבועות האחרונים נגד חיזבאללה ובראשן חיסול נסראללה יוצרות הזדמנות לשינוי המציאות בזירה הלבנונית – חיזוק מוסדות השלטון והחלשת ההשפעה של חיזבאללה ושל איראן".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.