דפים

יום שלישי, 17 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ יו"ר שלומי אמונים השר מאיר פרוש בפתח ועידת 'שלומי אמונים': "אסור להשלות את עצמנו שיש יכולת לקדם כרגע חוק גיוס. אולי דווקא זירוז ההליכים בעניין זה עשוי להיות בעוכרנו. אין חוק שיכול לעבור על דעת היועמ"שית ושאנחנו נוכל לחיות איתו. זו שאלה להכרעת מועצת גדולי התורה" .

✅ אבי רבינא: כרגיל, גפני נוגע להם בנקודות הרגישות, במענה לח"כים מהשמאל: "אין לנו קשר לכניסת סער, אבל זה מוריד את הכוח של בן גביר, זה לא מה שאתם רוצים?"

✅ בכירים חרדים לעקיבא ווייס: קיבלנו אור ירוק מסער ואלקין שיתמכו בחוק הגיוס שהממשלה תקדם ולא ידרשו הסכמה של האופוזיציה כפי שדרש גלנט.

✅ בכיר בממשלה ל׳ערוץ 13׳: ״דרעי דוחף להסכם עם סער - כדי לדחוק את  בן גביר מחוץ לממשלה״.

✅ פעיל הליכוד רמי בן יהודה בחצות בזירת החדשות: לא הייתי מתנגד בכל תוקף לכניסה שלו לקואליציה, זה מייצב את הממשלה, עדיף שהוא יהיה שר החוץ וכ"ץ ביטחון. אין לו מחילה אבל בגלל התנהגותו של גלנט ששדד אותנו מבית ושם מקלות בגלגלים של החרדים, צריך להחליף אותו. הוא סמרטוט שימושי לחזק את הממשלה, לליכוד הוא לא יחזור בשום פנים ואופן

✅ מיכאל שמש ('כאן') בחצות בסקופים: אנחנו ברגע הקרוב ביותר לטלטלה הפוליטית בצירוף סער לממשלה. המכשול היה החלטת נתניהו לפטר את גלנט בשעת מלחמה. נתניהו לוקח בחשבון את המחאה ברחוב, אבל אין לו ברירה מול האולטימטום שהציבו לו הח"כים החרדים.

✅ מרדכי הלפרין: ח"כ פינדרוס בוועדת כספים: "אני מעדיף אפילו את ליברמן כשר ביטחון על פני גלנט.."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.