דפים

יום שישי, 13 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ בחור מחסידות גור נעצר  על עריקות בנתב"ג. הבחור נעצר במסוף  הבידוק ונלקח לכלא הצבאי. מתברר שהוא עריק למעלה משנה וכי הזניח את הסדרת מעמדו.

✅ ראשי ורבני ישיבת ״הרימותי״ של חסידות גור פירסמו הבוקר מודעה בכניסה לישיבה לתלמידים להתפלל לשחרורו של בחור בישיבה שצפוי להעביר את שב״ק בכלא לאחר שנעצר בתחילת השבוע בנתב״ג על עריקות ועד כה לא עלה ביד העסקנים לשחררו.

✅ 'ויינט': השר ארבל קיים אתמול שיחה חריגה בנוגע ליוזמה עם לפיד ועם איזנקוט. המגעים להקמת "ממשלת החזרת החטופים" נעשים בתמיכת דרעי.

✅ בנצי רובין: אחרי הבטחת רה"מ לגולדקנופף בעניין הגיוס, בסביבת יו"ר ועדת חוץ וביטחון אדלשטיין מבהירים שמבחינתם לוח הזמנים נותר כמו שהיה. גורמים ביהדות התורה: "לא חתמנו על הסכם קואליציוני עם אדלשטיין אלא מול נתניהו והוא צריך לוודא שזה קורה"

✅ מאחורי הלחץ החרדי על נתניהו לאישור מהיר של חוק גיוס עומדת ההבנה שאלפי הצעירים החרדים שקיבלו צווים בחודשיים האחרונים ולא התייצבו יהפכו לעריקים במהלך החגים (עמיאל ירחי)

✅  יותר מ-16,000 איש שכבר הזמינו טיסות דרך מולדובה ומשם לאומן, קיבלו הודעות ביטול מחברות התעופה דבר שגורם למשבר וכאוס חסר תקדים

✅ בשב"כ סירבו לאשר לבניהו הכהן, נער בן 14 מהשומרון שהוצא כנגדו לאחרונה צו מעצר בית מנהלי, שכולל הגבלות נוספות שהטיל האלוף בלוט, הנער ביקש כי יאושר לו לצאת לתפילות במניין בישוב, אולם בהמלצת שב"כ הוא סירב לאשר זאת (ארגון חננו) .

✅ ח"כ שמחה רוטמן למקור ראשון: "מי שהוביל למציאות של עיסוק בחוקי הרפורמה בזמן מלחמה הוא בית המשפט, בדורסנות ובניתוק. הצעות הפשרה של לוין מראות שהוא האיש הבוגר בחדר. הוא ויתר על דברים רבים שרצה"

✅ עוד מח"כ רוטמן למקור ראשון: "הרמטכ"ל היה צריך להתפטר מזמן, ואם לא להתפטר אז להיות מפוטר. נתניהו שוגה שהוא לא מורה לפטר את גלנט והרמטכ"ל"

✅ ערוץ 14: מאות עורכי דין, בהם בכירים, דורשים משר המשפטים "לפרק את הלשכה שהפכה לפוליטית"; השר תומך ויו"ר ועדת חוקה הבטיח לקדם.

✅ אחרי העימות: שני סקרים מעניקים לטראמפ יתרון. סקר אינסיידר-פולינג במישיגן: טראמפ 49% האריס 48%. סקר רסמסון: טראמפ 49% האריס 47% (בן יניב)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.