דפים

יום שני, 30 בספטמבר 2024

הערות והארות

 

הרב מיכה הלוי
קיבל 41 קולות,
הפירוש הוא,
שפחות משליש מהגוף הבוחר בחר בו,
זה נקרא בחירות אמיתיות ...?
===============
בבחירות נהוג שמי שלא קיבל מינימום 40 אחוזים מתמודד בסיבוב שני, האם זה חל גם בבחירות לרבנות או שאין דבר כזה בתקנון? לדעתי מי שבסיבוב ראשון מקבל רק 40 קולות לא יכול בכלל להתמודד ויש להציב מועמדים אחרים
===============
אברהם גרינצייג: גם הקיצוניים שבקפלניסטים, גדולי מוכי הרלב"ת, בסתר ליבם מודים לאלוקים שראש הממשלה בתקופה הזו הוא נתניהו המנוסה ולא לפיד המזגזג או גנץ המגומגם.
===============
איש הדת האיראני מוסטפא כרמי נשאל על הדרך שבה ישראל השיגה מידע מפורט על נסראללה: "המידע הזה מודלף על ידי שדים כופרים ובלתי נראים, אשר הועסקו והופעלו על ידי כוהני היהודים...היהודים קיבלו את הידע על גיוס השדים והאסטרולוגיה בימי שלמה המלך" (יואב זהבי).
===============
יעקב ריבלין בחצות בסקופים: צירוף סער לממשלה הוא העסקה הפוליטית הטובה ביותר שנתניהו עשה בעשור האחרון. הוא קיבל 4 מנדטים יקרים מפז כמו במבצע עוף בשקל של רמי לוי. ארבעת המנדטים מנטרלים את איום הפרישה של בן גביר. מציבים איום על גלנט ופותחים פתח לחוק הגיוס. והכל בעבור שר בלי תיק כשלפני שבועיים סער דרש על זה את תיק הבטחון.
===============
איילה חסון: ״לפני כמה זמן הוגש כתב אישום נגד מוטי ממן בעניין שיתוף הפעולה עם איראן, כתב האישום מפורט כלכך, עד  רמת לאן הוא נסע בדיוק ועם איזה טנדר ובאיזו שעה, מצוין. במקביל אני קוראת את הפרטים בפרשת הקצין והריגול בתחילת המלחמה - ותוהה; למה הקימצון בפרטים? הכל מאד כללי, למה אין פירוט מדוקדק על כל צד שלו באותם ימים בתוך הבסיס? אסור להניח לפרשה הזו. אנחנו רוצים שקיפות״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.