דפים

יום שני, 16 בספטמבר 2024

הערות והארות

 

השר עמיחי שיקלי ב׳גלי ישראל׳: ״נפתלי בנט הוא מיידוף של הפוליטיקה הישראלית״
===============
אריה ארליך - ‏יואב גלנט הוא אופוזיציה בתוך הקואליציה. ממשלה לא יכולה לתפקד עם שר ביטחון לעומתי שאינו מחויב לממשלה שהוא מכהן בה, ליתר דיוק מחויב למתנגדיה, ועושה הכל לתקוע מקלות בכל גלגליה. גישתו למלחמה תבוסתנית, תואמת ישראל זיו והאולפנים. נתניהו צריך להשתחרר מטראומת ליל גלנט ופשוט להחליפו.
===============
הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו למשי וגדלוביץ' ב'קול ברמה': "יש אינטרס גדול לצרף לממשלה את ליברמן וסער. הרצוג ודרעי מנסים להוסיף את גנץ. לכולם ברור שגלנט לא הולך לנהל את המערכה בצפון, הוא הפך להיות לעומתי לממשלה. לא יהיה ליל גלנט 2, דרעי לא רוצה את גלנט בממשלה בשונה מפעם קודמת".
===============
ג'ו זבולוני מקורבו של טראמפ  לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: "התקשורת האמריקאית ביד אחת עם השמאל, מכפישים את טראמפ ומשווים אותו להיטלר, אפשר למתוח קו ישיר בין היחס לנתניהו לבין היחס לטראמפ."
===============
יענקי פרבר: אני רוצה לבאס את מי שחושב שסער כשר ביטחון יסייע לנתניהו להעביר חוק שפוטר חרדים מגיוס. הם יכולים לסכם ביניהם מה שבא להם, א. בג"צ יפסול כל חוק לא שוויוני, ב. ההפגנות ברחובות ירעידו את המצודה בתל אביב. אין שום סיכוי להעביר חוק שפוטר חרדים מגיוס באטמוספירה הנוכחית
===============
מיכאל שמש: שאלה שאני כותב כאן כדי שאוכל לשאול את לפיד בראיון הקרוב שהוא יעניק לי: לפיד טוען שזה ׳אסון׳ להחליף שר ביטחון ׳באמצע מלחמה׳. אז למה הוא רוצה ״בחירות עכשיו״?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.