דפים

יום רביעי, 4 בספטמבר 2024

הלוחמים בגולדקנופף בחתונת בבצי'ק - לאן נעלמו רבני חב"ד בחתונת בבצ'יק?

 

אמש התפרסמה כותרת ב COL "רבני חב"ד בחתונת בבצי'ק", אני נכנס לתוך הכתבה ואני מחפש את רבני חב"ד, לא רואה אותם בתמונות, ואני לא מבין איך 16 רבנים הצליחו לברוח מהמצלמות, הרי מוטי הצטלם עם כל אורח, בסוף אחרי חיפוש רציני, אני מוצא את הרב הבלין, כן זה 'הרבנים' של חב"ד, (סליחה, יונתן בורנשטיין מנכ"ל איחוד מוסדות גור, הביא גם את הרב לאזר, ונתן לו קריאת הכתובה, [הרב לאזר יקבל על הכבוד הזה חשבונית גדולה מ'האיחוד' אבל לא נכנס לזה עכשיו]

אבל אני לא מבין דבר אחד, הרי לא מזמן היו בחירות בקרית גת, אגודת ישראל בראשות השר יצחק גולדקנופף תמכו בכפיר סויסה, לעומת כל הציבור החרדי בעיר, משה הבלין תמך בראש העיר אבירם דהרי (שהבטיח שיפתח את העיר והתחבורה הציבורית בשבת) הבלין הלך בעיר נגד כל הציבור החרדי, ונגד כל גדולי ישראל (כהרגלו). אז איך מכל רבני חב"ד דווקא הוא זה שבא לחגוג עם בבצי'ק העוזר של גולדקנופף? התשובה: חוק הגיוס ב 14/8 התפרסמה כתבה בישראל היום ע"י ד"ר גייל טישלר (חוקרת מדעי המדינה באוניברסיטה העברית) ושם היא כותבת במפורש שיש דיל שארגן בבצי'ק עם גלנט שהבחורים בגור הולכים לצו ראשון, ובתמורה לא יגייסו אף אחד מגור, אז א"כ מאיפה יגיעו בחורים לצבא? תשובה: מחב"ד (כך פרסם העיתונאי עקיבא וייס) איך מביאים בחורים מחב"ד לצבא? מה הבעיה הולכים לדוד לייבל של חב"ד, אדון הבלין מקרית גת, אמנם המחירים שלו יקרים אבל זה מה יש, אף רב בחב"ד לא רוצה לעבוד בזה.

אז לכל מי שלא הבין איך בבציק בוגד בחתונת בתו מול המצלמות בבוס שלו, קיבלתם את התשובה, אמנם בקרית גת הוא דפק אותנו, אבל בגיוס בצורה ארצית הבלין יציל אותנו.

אז לכל התמימים (תרתי משמע) שעוד הולכים למכינה קדם צבאית בקרית גת בראשות משה הבלין, תתחילו לרדת לקרקע ותצילו את עצמכם משוכרי הנשמות הללו. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.