דפים

יום שישי, 20 בספטמבר 2024

צימוקים

 

✅ הרב איסר קלונסקי מרבני מרכז הרב על הבחירות לרבנות: "לא מתבטא ולא אתבטא בנושא בעד מי אני. אך לאור הדברים, יבחר הרב לאו לרב הראשי, כל מי שמבין בפוליטיקה מבין את זה. את הדברים הללו כן ניתן לצטט בשמי". (דביר עמר).

✅ הרב איסר קלונסקי מרבני ישיבת מרכז הרב מוציא הבהרה: "את המילים שצוטטו בתקשורת - אף פעם לא אמרתי, אף פעם הם לא יצאו מהפה שלי. בוודאי שלא אמרתי להצביע בעד הרב הלוי"

✅ דביר עמר: התמיכה של הרב יעקב שפירא, מבכירי רבני הציונות הדתית, ברב קלמן בר, מצטרפת לרבנים בכירים במגזר שהביעו תמיכה בימים האחרונים כמו הרב אהרן פרידמן, ראש ישיבת ההסדר כרם ביבנה, הרב מיכאל ברום נשיא ישיבת שילה ונשיא מדרשת בינת, והרב נתנאל יוסיפון ראש ישיבת ההסדר בנתניה ורב הגרעין התורני 

✅ דביר עמר: הרב יעקב שפירא, ראש ישיבת מרכז הרב, תומך ברב קלמן בר לרבנות הראשית: "הרב קלמן בר שליט"א רבה של נתניה, ומרבניה של הציונות הדתית, פועל במסירות להרמת קרנה של הרבנות. שלחתי לו את ברכתי ותמיכתי בהצגת מועמדותו לתפקיד הרב הראשי. במערבולת הנוכחית הוא יאחד בין הקצוות, דבר שכל כך נצרך"

✅ דרמה במירוץ לרבנות הראשית: ישיבת מרכז הרב, הישיבה הציונית הדתית המובילה, תומכת במועמד הציוני דתי הרב קלמן בר. זאת בניגוד להחלטת השר סמוטריץ המסתמנת לתמוך ברב מיכה הלוי. את ההחלטה קיבל ראש הישיבה הגאון רבי יעקב שפירא (ישראל כהן) .

✅ דביר עמר: למעלה מ-1200 איש חתמו על עצומה "אנו בני הציונות הדתית, מצהירים בזאת שאם מפלגת הציונות הדתית לא תודיע על תמיכה ברב מאיר כהנא שליט"א כמועמדה לרבנות הראשית לישראל, תהיה לכך השפעה משמעותית בשיקול דעתנו לגבי הפתק אותו נבחר לשים בקלפי ביום הבחירות לכנסת" 

✅ יוסי צלניקר ברדיו קול חי: "ממה שאני שומע מהגוף הבוחר אנחנו מריחים שהמועמד המוביל לרב הראשי האשכנזי הוא הרב קלמן בר"

✅ עמיאל ירחי ב'מקור ראשון': קרע במפלגת הציונות הדתית! ברקע כוונת סמוטריץ' לתמוך ברב מיכה הלוי לרב הראשי, ח"כ שמחה רוטמן התבטא בחריפות נגד המהלך ואמר: "אם המפלגה תבחר ברב שהפר את חתימתו - זה יהיה חילול השם גדול מאוד!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.