דפים

יום חמישי, 12 בספטמבר 2024

מבזקים


 ✅ אוקראינה פרסמה התראה בטחונית לבאים לאוקראינה לראש השנה באומן, קבעה שעדיף שלא להגיע השנה

✅ יעקב ריבלין ב׳בקהילה׳: קריאה כמעט אחרונה לנוסעים לאומן או לכל יעד בחו״ל לקראת החגים. אם אתם בגיל גיוס וקיבלתם צו שני\שלישי מוטב שלא תגיעו לשדה התעופה. מחשבי בקרת הגבולות מעודכנים אונליין עם רשויות הצבא

✅ עוד מריבלין ב׳בקהילה׳: רגע האמת הולך ומתקרב. מהשלב בו החלו לצאת צווי הגיוס לא נותר זמן רב עד שלב המעצרים. גורמים חרדים המעורים בנושא מעריכים שזה יקרה עוד לפני ראש השנה .

✅ בלום ב'משפחה': אחרי הכשל הגדול בשליחת הצווים הראשונים, בצה"ל מתכוונים לשלוח 5,000 צווים נוספים לבני ישיבות ואברכים, רק שהפעם עם שיחות טלפוניות מראש, שנעשות כדי לצאת ידי חובה ונשמעות כמו מתיחה.

✅ גורם בכיר באגו"י לבלום ב'משפחה': "המצב הולך ומתדרדר והמוצא היחיד מהברוך זה העברת חוק גיוס, אבל הבעיה שלנו היא האופטימיות של נתניהו. בניגוד למה שביבי משדר, אני לא רואה את החוק עובר כ"כ מהר".

✅ חזקי ברוך: גורם בכיר בממשלה על חוק הגיוס, "גם ברגעים אלה יושבים הצוותים המקצועיים של משרד הביטחון בשיתוף נציגי המפלגות החרדיות ואנשי ועדת חו"ב לנסח חוק גיוס שמוסכם על כולם. ברור שהתקציב לא יעבור ללא חוק גיוס שמקובל על החרדים, הם לא יחזרו על הטעות שעשו שנה שעברה". בעניין גלנט אומר הגורם, "ברגע שיתגבש החוק, אם גלנט יתנגד יהיו לכך השלכות פוליטיות".

✅ מיכאל שמש: סדר יום "מפוצץ" לישיבת הממשלה שתתכנס ביום ראשון. על הפרק דיון - שלישי בעניין סבסוד המעונות לאברכים מחויבי גיוס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.