דפים

יום ראשון, 1 בספטמבר 2024

הערות והארות

 

בקשר לדבריך ביום שישי על שהאהרוני תלמיד חכם, בודאי לא שכחת כי תלמיד חכם שאין בו דעת נבילה טובה הימנו
================
לחסידי סאטמר היקרים 
אם האדמורים לא מסתדרים ביניהם זה עצוב אבל שיריבו לבד 
 אל תתנו יד איש באחיו 
לפגוע ביהודי אחר לא משתלם לא בעולם הזה ולא בעולם הבא  גם אם הוא חסיד של אדמו״ר מתחרה
חילול השם חמור יותר מלהתנדנד  בפרנציס של המתחרה
================
לכבוד הרב חיים שליט"א
אחרי שראיתי איך מכים הבחורים בגלל שמפגינים שלא רוצים ללכת לצבא . אני יודע שיש לכבודו הרבה השפעה בעולם. כדאי לארגן כמה עסקנים גדולים שימנעו דברים כאלו. כי כל מי שנוגע בבן תורה הרי הוא כפוגע בבבת עינו של כביכול. ובטוח שהשוטרים האלו יענשו מן השמים עונש חמור . כי אלו בטח הם שונאי ישראל אמיתיים. וכבר יש רב גדול שקילל אותם שלא יגמרו שנתם. אבל כדאי שיחזרום בתשובה עדיף.
בית דין הרבני לאס אנדזשעלעס
================
חמאס רוצח חטופים
ביידן והאריס: חמאס אשם
השמאל הישראלי: ביבי אשם
================
חמאס רוצח חטופים
ושר הבטחון: חייבים להכנע לדרישותיו
================
"סינוואר לא ישחרר חטופים, אלא כנגד התחייבות מוצקה מבטון להפסקה מוחלטת של המלחמה ונסיגה של צה"ל מרצועת עזה. אין לו שום עניין להישאר בלי 'חגורת שומן' של חטופים סביבו. זה לא רק בידיו של ביבי או בידי  צוות המשא ומתן" כתב
"זה לא פשוט מבחינתה של ישראל. אני חושב שמציגים את הדברים בפשטנות יתרה בתקשורת. אני מבין את הכאב של המשפחות ואת הדחיפות שהם מרגישים, אבל צריך לזכור שיש גם צד שני שהוא לא סימפטי. הוא רוצה באמצעות החטופים לקבל הכנעה של מדינת ישראל".
================
יאיר קראוס בטור בווינט: נדמה שסינוואר לא יכול היה לחלום כזו הצלחה - הוצאה להורג של חטופים בירי לעבר ראשם, מביאה להשבתת המשק בישראל ולזעם כלפי הממשלה, ושוב הוא יוצא נקי מהעסק. כל מה שלא יעשה, כל צעד מפלצתי ולא אנושי - בישראל יצאו המונים בדרישה לתת לו עוד תמריצים כדי להקשיח עמדותיו. מאז ינואר, הוא באופן מסורתי שובר כל הזדמנות לעסקה שפרטיה המלאים מעולם לא נחשפו בפני הציבור שנדמה וחלקו כמה כל כך להיכנע לה.
================
עוד מיאיר קראוס: במעבה האדמה, במנהרות הטרור שבו הוא מחזיק את בנינו ובנותינו יודע סינוואר שהם כרטיס הפיס שלו וברור כי לא יוותר על כולם. שוב הוא מעמיד את החברה הישראלית בפני שסע ומצליח לפורר אותה במשא ומתן עקר על חלק קטן מהחטופים שאותם לכאורה אולי ישחרר.
האם יש לו סיבה כעת, לאחר צפייה במהדורות החדשות ובהצהרות הפוליטיקאים מהאופוזיציה ובכיר ההסתדרות ארנון בר דוד, לשנות ממנהגו? האם זה מה שיסדוק בליבו האכזר משהו שיאיץ בו להתקפל ולהשיב את החטופים? תמים מי שמאמין שכן, שנאתו לנתניהו ולממשלה מעוורת את יכולת ההתפכחות שלו וזה עצוב כל כך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.