דפים

יום שלישי, 3 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ 'ערוץ 12': ארגוני מחאה ומטה משפחות חטופים מתכוונים למקד את המחאה ביו"ר ש"ס דרעי מתוך הבנה שהוא זה שיכול להציב אולטימטום לנתניהו. 

✅ הנשיא הרצוג קורא בועידת המשפט ה-  13 לחברי הועדה לבחירת שופטים, "תשבו ביחד עד שיצא עשן לבן . לא כל דבר הוא קודש הקודשים לא כל פשרה היא הרת אסון. המחירים יקרים מדי"

✅ גנץ - ראש הממשלה לא הישיר מבט לציבור ואמר את האמת: שהוא לא יביא את החטופים בחיים. שהוא לא יגן באמת על הסוגר הדרומי.שהוא לא ישיב את תושבי הצפון לבתיהם. שהוא לא ימנע מאיראן נשק גרעיני.

✅ לשכת ראש הממשלה בתגובה לדברי גנץ: המציאות מדברת בעד עצמה. מאז שגנץ ומפלגתו פרשו מהממשלה, ישראל חיסלה את רמטכ״ל חמאס ואת רמטכ״ל חיזבאללה, תקפה את החות׳ים, כבשה את ציר פילדלפי - צינור ההתחמשות של החמאס - וביצעה התקפת מנע נגד חיזבאללה שסיכלה את תכניתו הזדונית והשמידה אלפי רקטות שכוונו לגליל. מי שלא תורם לניצחון ולהשבת חטופינו, מוטב שלא יפריע.

✅ שגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר וחברת המפלגה הרפובליקנית, ניקי היילי: "ארה"ב צריכה לדרוש מחמאס, והמממנים שלהם, איראן, לשחרר את החטופים מיד. האריס וביידן צריכים להודות בכך שחמאס הוא ארגון טרור ולהתייחס אליו ככזה, במקום ללחוץ על ישראל"

✅ גורם אמריקני: הנשיא היה ברור בנוגע לכך שחמאס הוא האשם ברצח הירש ויתר החטופים ושבכירי חמאס ישלמו על פשעיהם.

✅ סביבת נתניהו על דברי ביידן: הדברים מסוכנים כשהם נאמרים ימים בודדים אחרי שחמאס הוציא להורג שישה חטופים ישראלים - כולל אזרח אמריקני (גילי כהן)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.