דפים

יום חמישי, 12 בספטמבר 2024

עורכי דין מושחתים משתמשים במשטרה נגד האיש שהקדיש את חייו לעצור אותם

 

עורכי דין מושחתים משתמשים במשטרה נגד האיש שהקדיש את חייו לעצור אותם

אביר קארה הציל אלפי חפים מפשע שנפלו למתעותיהם של קבוצת עורכי דין מושחתים (רוב העורכי דין טובים), עורכי דין שמצאו פרצות בחוק ועם מניפולאציות הצליחו לסחוט כספים מאנשים שחששו להתעמת איתם והעדיפו לשלם פשרות מאשר לשכור עורך דין נגדם בעשרות אלפי שקלים.

עד שהגיע אביר קארה ובשנים האחרונות הציל אלפי אנשים ומנע מהם נזקים של מאות מליונים.

ככה כותב אביר קארה: אתמול נלקחתי לחקירת שווא במשטרה, במהלכה נמנע ממני לשוחח עם עורך דין. זו לא הייתה חקירה רגילה, אלא נראה היה שמדובר בסיוע אקטיבי לכאורה של גורמים במשטרה לקרטל שמטרתו לרמוס אזרחים תמימים. הקרטל הזה מטיל אימה על אלפי אזרחים טובים בישראל, ואני, שנאבק נגדו, נמצא תחת איום מתמיד. 

בקצרה, כפי שאתם יודעים, בחודשים האחרונים אני מנהל מאבק נגד קרטל של "עורכי דין" שלטענתי מנצלים לרעה את מערכות אכיפת החוק בישראל. הם מגישים תביעות הזויות נגד בעלי עסקים תמימים, תביעות שמרסקות אותם כלכלית ונפשית, והכול במטרה להעשיר את כיסיהם. מדובר בבצע כסף עטוף בחליפה.

חלק מהקרבנות הם חיילי מילואים, שגילו בעודם מגינים עלינו בעזה שהם נפלו קורבן לסחיטה בחסות החוק. תביעות של מיליוני שקלים, שמובילות בסופו של דבר ל"פשרה" עם הקרטל, ולעתים אפילו התובע עצמו לא מודע לכך ששמו משמש בתביעה. קרטל עורכי הדין פועל כמכונה דורסנית, ומפר באופן שיטתי כללי אתיקה וגם עבירות חמורות על החוק. 
לשכת עורכי הדין, אגב, מתעלמת מהנושא – זה לא מטריד אותה כרגע.

יצאתי למאבק הזה מבלי לדעת עד כמה נכלולית, אלימה ואגרסיבית החבורה הזו של עורכי הדין. ככל שהמאבק התעצם, התחלתי לקבל איומים אישיים עליי ועל משפחתי – קללות בהודעות ווטסאפ, איומים אנונימיים בטלגרם על משפחתי ועל הבן שלי, בן החמש (!), ואף אלימות פיזית כלפיי בקניון, לנגד עיניהם של בני משפחתי. תביעות השתקה במיליוני שקלים שהוגשו נגדי ונגד מובילי המאבק, על הכל הגשתי תלונות במשטרה. 

והנה, אתמול, המשטרה – שבמקום להגן עליי, הקורבן העיקרי לסחיטות ולאיומים – עצרה אותי לחקירה, בטענה שהפרתי צו בכך שפרסמתי פוסט נגד אחד מעורכי הדין הללו. בית המשפט כבר דן בפוסט הזה וקבע שלא הייתה שום הפרת צו, ובכל זאת, מצאתי את עצמי נעול בחקירה ממושכת ותמוהה, כשנמנע ממני ייצוג על ידי עורך דין. ככל הנראה, החקירה כבר דלפה בזמן אמת למגיש התלונה נגדי.

בחודשים האחרונים עורכי הדין הנכלוליים הללו, שמנסים לרסק את חייהם של יזמים תמימים לטובת רווחים בלתי ראויים, מציפים אותי בתלונות ובתביעות. אף שבתי המשפט בחלק מהמקרים נעמדים לצידי, נראה שהמשטרה משרתת דווקא את קרטל התביעות, וכך גם לשכת עורכי הדין. 
במקום להגן על האזרח התמים שנופל קרבן לעוקץ ממוסד, הם מגנים על הנוכלים.

אני יודע שהמאבק הזה לא פשוט, ולא תמיד קל לעמוד איתן מול מערכות אכיפת החוק כשהן לכאורה בעצמן משרתות אינטרסים ציניים ומושחתים. אבל הצדק חייב להיעשות, והוא ייעשה. המאבק בשחיתות ובמנגנונים שמשתמשים בחוק לרעה הוא לא רק המאבק שלי, אלא של כולנו – כל מי שמאמין ביושר, בצדק ובהגנה על החלשים ועל אזרחים מצטיינים שנרמסים תחת מערכת הזויה. 
אני מחויב להמשיך להיאבק, לא רק בשם עצמי, אלא בשם כל אזרח שחולם להצליח ורוצה לראות מדינה נקייה משחיתות ומניצול. זו לא מלחמה אישית שלי זו מלחמה של כולנו, מלחמה על הערכים הבסיסיים ביותר של חברה צודקת. עם הנחישות שלנו, ננצח גם את הקרטל הזה.

אני קורא לכל בעל עסק שנפל קורבן לתביעות סחיטה מופרכות של עורכי דין שמנסים להרוויח כסף על חשבונו: פנו אליי. אתם לא לבד. כבר הצלחנו להוציא בעלי עסקים רבים מציפורני הקרטל הזה. 
שתפו כדי שביחד ננצח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.