דפים

יום ראשון, 1 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ וושינגטון פוסט: גורמים המעורים בשיחות בין האריס ליועצה לביטחון לאומי גורדון אומרים ש"ייתכן והיא פתוחה" על הטלת תנאים על סיוע כלשהו לישראל, מדיניות שהנשיא ביידן דחה ברובו

✅ סגנית הנשיא קמלה האריס: "חמאס הוא ארגון טרור מרושע. עם הרציחות האלה, לחמאס יש על הידיים אפילו יותר דם אמריקני. חייבים לחסל את האיום שחמאס מטיל על עם ישראל והאזרחים האמריקנים בישראל, חמאס לא יכול לשלוט בעזה"

✅ שלמה רייכמן: הצהרת קמלה האריס על רצח הרש גולדברג-פולין: חמאס הוא ארגון טרור מרושע. עם הרציחות הללו, לחמאס יש אפילו יותר דם אמריקאי על הידיים. אני מגנה בחריפות את המשך האכזריות של חמאס, וכך גם העולם כולו. מטבח של 1,200 בני אדם ועד אלימות מינית, לקיחת בני ערובה ורציחות אלה, השחתה של חמאס ניכרת ומחרידה. יש לחסל את האיום של חמאס על עם ישראל — ועל האזרחים האמריקאים בישראל — וחמאס לא יכול לשלוט בעזה. גם העם הפלסטיני סבל תחת שלטונו של חמאס במשך כמעט שני עשורים.

✅ ביידן שוחח עם הוריו של האזרח האמריקני הירש גולדברג-פולין ז"ל, שנרצח בשבי חמאס. בשיחה הביע הנשיא האמריקני את תנחומיו, כך נמסר מהבית הלבן.

✅ שלמה רייכמן: הנשיא ביידן: אני הרוס וכועס. הרש היה בין החפים מפשע שהותקפו באכזריות בזמן שהשתתף בפסטיבל מוזיקה לשלום בישראל ב-7 באוקטובר. הוא איבד את זרועו כשעזר לחברים ולזרים במהלך הטבח הפראי של חמאס. זה עתה מלאו לו 23. הוא תכנן לטייל בעולם. למדתי להכיר את הוריו, ג'ון ורייצ'ל. הם היו אמיצים, חכמים ויציבים, אני מעריץ אותם ומתאבל איתם עמוק יותר ממה שמילים יכולות לבטא. אני יודע שכל האמריקאים הלילה יקבלו אותם בתפילותיהם, בדיוק כמו שג'יל ואני. עבדתי ללא לאות כדי להביא את אהובם הרש אליהם בבטחה ושבור לב מהידיעה על מותו. זה טרגי כמו שזה ראוי לגינוי. אל תטעו, מנהיגי חמאס ישלמו על הפשעים הללו. ואנחנו נמשיך לעבוד מסביב לשעון על עסקה שתבטיח את שחרורו של בני הערובה שנותרו.

✅ הסנטור ריק סקוט, רפובליקני: "אם ביידן לא היה מונע מישראל לפעול ברפיח, ולא היה מעכב משלוחים - ייתכן והחטופים היו בחיים". (עמיחי שטיין)

✅ דובר הקרמלין על הבחירות בארה"ב: "האריס מועמדת צפויה יותר מטראמפ, ובכל מקרה אין סיכוי לשיפור ביחסים עם וושינגטון"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.