דפים

יום שלישי, 17 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ מקורבו של גדעון סער וממייסדי תקווה חדשה, זאב סוננזון לרשת ב׳: ״להחליף רה״מ במלחמה זה בסדר, ולהחליף שר ביטחון זה לא בסדר - יש פה מוסר כפול. לרה"מ יש 64 מנדטים והוא יימלא את הקדנציה שלו, אותי מעניין לשים אנשים נכונים במקומות הנכונים״ :

✅ לאחר יותר משנה של עבודה, הוועדה שהקימו שר המשפטים לוין והיועמשי"ת, ממליצה להוציא את מח"ש מפרקליטות המדינה, ולהפוך אותה לגוף עצמאי שאיננו כפוף לפרקליטות ואינו תלוי במשטרה (אבישי גרינצייג)

✅ 'העין השביעית': נתניהו פנה ליועמ"שית ולמפכ"ל  בדרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד העיתונאי רביב דרוקר בשל חלקו לכאורה בהפקת הסרט 'תיקי ביבי'.

✅ כאן 11: היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה, הורתה ביממה האחרונה למשטרה לאסור על העברת הממצאים מחקירת מחבלי הנוח'בה למשפחות הקורבנות עד להודעה חדשה :

✅ גורמים במשטרה ציינו כי ידיהם כבולות נוכח עינוי הדין למשפחות הקורבנות. מהיועמ"שית נמסר בתגובה: "איננו מתייחסים לשיח עם הדרג המדיני"

✅ אברהם פריינד: השר דודי אמסלם בראיון למאיר ברגר בוועידת שלומי אמונים: "המצב בצפון מטורף. רוב הציבור לא מודע לכל  האינפורמציה – וטוב שכך. יהיה מספיק זמן לריב אחר כך, עכשיו צריכים להתאחד. קורא גם לליברמן להיכנס לממשלה, עד שנשיג את מטרות המלחמה".

✅ נתניהו הבהיר היום שיחכה עם פיטורי גלנט ״זו לא העת״. כשברקע היערכות לתגובת חיזבאללה - גם נסיעת נתניהו המתוכננת לאו״ם תחת סימן שאלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.