דפים

יום שני, 2 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ קרעי: ראש הממשלה, עד היום מאשימים אותך ברצח רבין. אתמול, במשך שעה שלמה הופיע על המסך השלט "ביבי רוצח".  זו הסתה פרועה שחייבת להדיר שינה מעיני גורמי אכיפת החוק, שלא עושים דבר. היעוץ המשפטי והפרקליטות לא יוכלו לומר – חס וחלילה – שהכתובת לא הייתה כתובה על הקיר. נאמר כאן שלא שמענו אמירה מספיק חזקה משר הביטחון. במילים אחרות, הוא אמר שצריך להיכנע לסינואר. זה בעצם לומר לו: רצחת שישה? תרצח עוד כמה וככה תקבל את כל דרישותיך. הוא לא נושא-ונותן מול הטרוריסטים, אלא נותן-ונותן.

✅ גולדקנופף: לא יכולה להיות סלחנות ליאיר לפיד שאומר שראש הממשלה אחראי לרצח החטופים. הוא הפך לשותף של איימן עודה. הממשלה צריכה להוקיע את ההתנהגות הברוטלית הזו נגד ראש הממשלה והשרים. יש פה נציגה של היועמ"שית - האם מותר לקרוא ככה לאדם רוצח?! איך אתם נותנים לזה לקרות?

✅ אמירה מאוד מעניינת של רה"מ בישיבת הממשלה: "עד עכשיו מוקד המאמץ (מול חמאס) היה צבאי. עכשיו מוקד המאמץ יהיה שלילת היכולות השלטוניות. יהיה שינוי בסיוע ההומניטרי" (אריאל כהנא)

✅ ח"כ אוהד טל מ'הציונות הדתית' ב'רדיו 103': "השביתה לא חוקית, היא שביתה עבריינית. ארנון בר דוד הוא עבריין".

✅ יקי אדמקר: ארנון בר דוד זועם על פנחס עידן שהפר את השביתה בנתב״ג ואמור להגיע לשדה התעופה. בכיר ברשות שדות התעופה אומר לי שהם ״נאבקים להוציא כל טיסה בזמן כי הצעד של בר דוד בריוני״

✅ ינון מגל: לסיכום ארוע השביתה הכושל - ארנון בר דוד גם אכל את הדגים המסריחים וגם גורש מהעיר.

✅ שר התקשורת שלמה קרעי בקול חי: "אין עסקה שמחזירה את כל החטופים תמורת עצירת המלחמה אלא רק חלק מהחטופים יחזרו, וכל השאר יישארו שם. מי שאומר שיש עסקה זורה חול בעיני הציבור" .

✅ עוד משר התקשורת בקול חי: "שר הביטחון עבר את כל הגבולות, כלו כל הקיצין. הוא הצביע נגד הממשלה. הטרוריסט הנתעב רצח לנו שישה חטופים וגלנט לא מבין את האירוע הוא אומר בואו ניתן לו פרס"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.