דפים

יום רביעי, 18 בספטמבר 2024

מכות רצח בחתונה גוראית בשליחות הרבי מגור ונחום רוטשטיין


ההקדשה המיוחדת בקו "היא שיחתי" לזכות מנהל "לבנו בתורתו" הרה"ח ר' ישראל אלבוים שליט"א.
אתמול הגיע ר' ישראל לחתונה שערך אחיו, וזאת בשל דרישתו של אביו ר' נחום אלבוים שדרש כי בנו ישתתף. (הגיס ר' פיניע ליברמן ניבא וידע מה ניבא, לא הגיע וניצל).
בהגיעו לחתונה החלה סערה. החתן נלקח בידי חבריו אל מחוץ לאולם כשהם מודיעים שכל עוד השמאלן באולם החתן לא יצא. אלבוים נשאר אך אז ניגש אליו אחד ממשפחת המחותן (רוטבלט, חתן נחום רוטשטיין) והנחית עליו סטירה מצלצלת.
מפה לשם קיבל אלבוים עוד מכות, בעוד אביו מנסה להצילו מידיהם של הפורעים. אשתו אף היא ספגה צעקות בעזרת הנשים.
באמת אמרו: לא לחינם ספג דווקא ר' ישראל אלבוים מכות. אילו ידעו הגערעס מה הוא מחולל עם ה"קו", שמיום ליום מגביר את אור תורתו של רבינו וממחיש את ההבדל התהומי בינו ובין בן דודו הנבער, היו מזמן מפליאים בו מכות...

*****
אתמול בערב חיתן אברהם מרדכי אלבוים בנו של נחום (הנהג הוותיק של הב"י הל"ש) את בתו עם בנו של איזבי,
החתונה התקיימה באולמי גוטניק בירושלים,
למחותן אלבוים יש ל"ע ול"ע אח ואחות שעברו לקהילה 
נחום אלבוים שטוען כי למרות שהוא נשאר בגור עדיין יש לו מחויבות לתורת ה' ביקש מבנו שיזמין את כל אחיו ואחיותיו, בנו שמקפיד מאוד על מצוות כיבוד אב ואם הזמין אכן את אחיו ואחותו (את גיסו לא נצטווה אז לא הזמין) ישראל אלבוים ואחותו התפלאו לקבל שיחת טלפון ראשונה לאחר ארבע שנים מאחיהם אבל האח מזמין והאב רוצה כפו הם את תחושותיהם רצונתם שמו נפשם בכפם ועלו ובאו אל אולמי השמחות (אם קמצא מזמין אולי נבנה כבר ביהמ"ק),
התקווה התברר הייתה תקוות שווא, ההתלהמות שהיתה באולם לכל אורך החתונה הזכירה את מחולות עגל הזהב אבל כל זה עדיין יכל לעבור לסדר היום לזה כבר התרגלנו, עם סיום ברכת המזון נטלו חלק מבני המשפחה וחברי החתן את החתן עימם נעלו אותו בחדר והודיעו כי כל עוד מי מבין הפורשים נמצא באולם אין חתונה, הדודים עדיין התלבטו כדת מה לעשות במלכה ושתי אבל סריסי המלך לא הותירו בידם הרבה ברירות להקת מטורפי יענקל אלתר התנפלו על הרב ישראל אלבוים גררו אותו אל מחוץ לאולם והותירו אותו פצוע וזב דם בעזרת הנשים הסתפקו השהידיות רק בצעקות וקריאות גנאי לתפארת בית גור.

ובת קול מנהמת ואומרת *בנך בסכנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.