דפים

יום רביעי, 18 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ יו"ר ועד הישיבות הגר"ח קאופמן במושב המרכזי של ועידת שלומי אמונים – בפירוט הבעיות שנוצרו בגלל ביטול ההסדר: "בעלי תשובה שנכנסים ללמוד בישיבות הקדושות, קיבלו צווי גיוס עם תאריך לעוד ימים ספורים. אין אפשרות כרגע להסדיר את מעמדם של מאות הבחורים שהגיעו להסתופף באוהלה של תורה"

✅ יואלי ברים: חבר הכנסת ישראל אייכלר בכינוס הועידה של שלומי אמונים: "לדעתי עלינו לפרוש מהממשלה. מה אנחנו עושים בקואליציה שלא מסייעת  לנו לנושאים הכי חשובים לנו?!"

✅ 'ידיעות': אם אכן ישראל אחראית למתקפת הביפרים על חיזבאללה, מדובר באחד המהלכים המפתיעים והכואבים שהיא אי פעם ביצעה.

✅ נתניהו מפרסם סרטון ובו משפט אחד בלבד: הבטחה להחזיר את התושבים לצפון. עמית סגל רומז שיש כנראה המשך  לפעולות בלבנון : "דברי נתניהו לא נשמעים כמו סיכום למה שהיה אלא הקדמה למה שיהיה".

✅ פרשן רוסי לאומני בכיר: אפשר להביע עמדות שונות כלפי פיצוץ הביפרים בלבנון היום, אבל העובדה ששירותי הביון הישראלים (הם מכחישים הכל, כמובן) הצליחו להוציא לפועל מבצע כל כך מורכב ורב שכבתי שכזה, מכריחה אותנו להתפעל בכנות מהמקצועיות שלהם. ישראל מעלה את ההימור בכל פעם ונראה שהיא מבינה בבירור שלא תהיה תגובה אדירה ומוחצת מצד מתנגדיה.

✅ ברק רביד: ביום שלישי אחר הצהריים, מספר דקות לפני שהביפרים החלו להתפוצץ ברחבי לבנון, התקשר גלנט לשר ההגנה האמריקני לוייד אוסטין. בכיר אמריקני סיפר כי גלנט אמר לעמיתו האמריקאי שישראל עומדת לבצע פעולה כלשהי בלבנון בקרוב, אך סירב למסור פרטים ספציפיים על היעד או על אופי הפעולה

✅ המספרים המעודכנים מלבנון: 4000 פצועים ו-400 פצועים אנוש (עמית סגל)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.