דפים

יום שלישי, 3 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ מרדכי הלפרין ב'קול חי': יהדות התורה תחרים את הדיון על תקציב המדינה שיתקיים בשבוע הבא במליאת הכנסת. יו"ר הסיעה הודיע להנהלת הקואליציה: "עד שלא מסדירים את נושא החינוך החרדי - לא נשתף פעולה" .

✅ השמאל החליט ללחוץ על דרעי להכריז כי הוא שמאלני - 'ערוץ 12': ארגוני מחאה ומטה משפחות חטופים מתכוונים למקד את המחאה ביו"ר ש"ס דרעי מתוך הבנה שהוא זה שיכול להציב אולטימטום לנתניהו.

✅ הפרשן שלום ירושלמי לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: "לדרעי נמאס מההתנהלות של הקבינט ודוחק בנתניהו לפטר את בן גביר, הוא שואף לשנות את הרכב הממשלה אבל הוא חושש מהבייס של ש"ס, פירוק הממשלה והליכה לבחירות יעלה לו במחיר כבד שרבים מהבוחרים שלו יעברו להצביע לבן גביר"

✅ דרעי מעדיף את השמאלנים לפיד גנץ ואייזנקוט על בן גביר - 'ווינט': יו״ר ש"ס דרעי פועל לקדם יוזמה שבמסגרתה לפיד, גנץ, ליברמן וסער ייכנסו לממשלה - כדי להקטין את השפעתו של השר לביטחון לאומי.

✅ היועצת עוזרת לארבל לשמור על שמאלניותו - הקול היהודי: למרות הצהרת שר הפנים ארבל, תושבתו של המופתי המסית עכרימה סברי טרם נשללה. בסביבת ארבל מאשימים את היועמ"שית

✅ ביקורת חריפה וחריגה מאוד מצד הרב הראשי של בריטניה על החלטת הממשלה בעניין רשיונות הנשק: "למרבה הצער, הכרזה זו תשמש עידוד לאויבים המשותפים שלנו  זה לא יעזור להבטיח את שחרורם של 101 החטופים הנותרים, ולא יתרום לעתיד השקט שאנו מייחלים לו ומתפללים לו, עבור כל האנשים באזור ומחוצה לו". (עמיחי שטיין)

✅ ח"כ שמחה רוטמן לחזקי ברוך בכנס המשפט של לשכת עורכי הדין: תיקון במערכת המשפט היא משימה שחייבת להתבצע, רוב מוחלט של הציבור הישראלי תומך בתיקון. צריך לעשות את זה באחריות ובהידברות. אני עורך דין כבר כמה שנים טובות, לא היה כנס אחד של לשכת עורכי הדין שנשיא בית המשפט העליון לא אמר את המילים, "בית המשפט בסכנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.