דפים

יום ראשון, 4 באוגוסט 2024

אחים לנזק

 

מאת אברך מודאג מאנ"ש

אני עומד ומסתכל על כל הרעש בעניין גיוס בני הישיבות, ושואל את עצמי איפה היו כל אותם ארגונים 'אחים לנשק' ועוד, בממשלת בנט – לפיד? למה אז בכלל לא שמענו עליהם?

אלא כל ילד מבין שכל הבלגן הוא בעקבות דבר אחד ויחיד, להפיל את ממשלת הימין, כי הרי אותם ארגוני שמאל שקוראים לגייס את החרדים, בטענה שאנחנו במלחמה וחסר כח אדם לצבא, קראו לפני 7 באוקטובר לסרבנות, אז מה קרה עכשיו?! ברור להם שרק כך הם יוכלו להפיל את שלטון הימין.

יוצא בעצם שכל מי שמשתף פעולה עם אותו רעיון מטורף, הוא בעצם שותף לביצוע רעיונות השמאל. ואם המיינסטרים החרדי, ואפילו הספרדים הבינו את זה וקראו פה אחד לבחורים לא להתייצב בינתיים בלשכות הגיוס, אז ודאי וודאי שחב"ד לא אמורים לשתף פעולה עם הצבא ולעשות את רצון השמאל.

הצבא ירד למס' של 1000 בחורי ישיבות שהם רוצים להביא מחב"ד, וכפי שפרסם עקיבא וייס (במוקד 83) שראשי אכ"א פנו לחב"ד כדי לשלב בחורים בחב"ד בחטיבה החדשה לחרדים בצה"ל.

ומי מממש את רצונם? הגייס הראשי ליזי וילשאנסקי עם עוזרו מאיר אשכנזי מנחל'ה. עכשיו כולם מבינים מי הם ואת רצון מי הם עושים, (האחים לנשק פנו לבג"צ, בג"צ מחייב את הצבא, והצבא דורש מליזי, תביא לנו אלף בחורים מחב"ד)

עכשיו רבותי אתם מבינים מה הולך פה, ומי הם בעצם עושי רצון השמאל הרדיקלי 'אחים לנשק' בחב"ד. אתם מושחתים, אתם 'אחים לנזק' וקלונכם יתגלה ברבים, כי אתם מתעסקים עם רבותינו נשיאינו. אתם משחקים באש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.