דפים

יום חמישי, 15 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ ח"כ יעקב אשר לבלום במהדורה המרכזית בקול חי: אם אין הסדרה לחוק הגיוס - אין זכות קיום לממשלה הזו

✅ יו"ר ועדת הפנים ח"כ יעקב אשר ליאיר שרקי ויובל שגב בגל"צ: "נלחמים ומכים בחרדים לצרכים פוליטיים גרידא רק בשביל להפיל את ראש הממשלה, דורסים ומעוותים כל ניהול תקין, משסעים ומפלגים את העם בזמן מלחמה לצרכים פוליטיים, תתעוררו יש אויבים יותר גדולים מהציבור החרדי, להם אתם דווקא יודעים לדאוג לזכויותיהם ולהכיל אותם".

✅ שר החינוך קיש ב'רדיו 103' על המעבר לממ"ח ושילוב ליבה: "יש פה מהפכה ודרמה אמיתית בחינוך החרדי שלא נעשתה שנים".

✅ מרדכי הלפרין: ביהדות התורה נלהבו אמש בסיעה מהמתקפה של ראש הרשות החרדית במשרד רה"מ נגד החלטת הייעוץ המשפטי בנושא המעונות. לדברי הח"כים: "שמחים לשמוע סוף סוף לאחר שבעים שנה פקידות מקצועית שמשרתת את הציבור החרדי, ולא נכנעת לגחמות היעוץ המשפטי. הגיע הזמן שכך יהיה"

✅ מיכאל שמש: השר בן צור שוהה כעת בחופשה משפחתית בשוויץ ולכן צפוי לעלות לדיון על המעונות עם היועמשי"ת באמצעות הזום, וחבל שכך.

✅ זעם רב במפלגות החרדיות על השר בן צור מש"ס שנסע לנפוש בשווייץ כאשר אלפי משפחות נאנקים וחוששים מהפסקת סבסוד המעונות, הוא אין לו בעיה לנסוע לשווייץ, למשפחות הללו אין את הכסף לגמור את החודש - ככה זה בש"ס, כאשר עושים כסף נופשים בשווייץ ונותנים לעניים לסבול

✅ השר בן צור מש"ס ביקש שהממשלה לא תדון בנושא עד שהוא ישוב מחופשתו. הוא פנה גם ליו"ר סיעת יהדות התורה חבר הכנסת פינדרוס בבקשה לדחות את הדיון על מנת לא לפגוע בחופשתו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.