דפים

יום חמישי, 8 באוגוסט 2024

המאבק על הביוב בבני ברק - זייברט מעדיף תקציבים על נקיון העיר

 

ישיבת מועצה סוערת בבני ברק בדיון שיזם וידר על הצפות הביוב בעיר | זייברט התעמת עם וידר: "תשתוק, זה לא קשור אלי", וידר: "איך אתה לא מתבייש להראות את הפרצוף שלך לתושבים?"

בעקבות הצפות הביוב הבלתי פוסקות בבני ברק, יזם יעקב וידר, חבר מועצת העיר, דיון דחוף במועצה בנושא, ראש העירייה חנוך זייברט נאלץ לקיים את הדיון לאחר שוידר הגיש הצעה לסדר היום אותה ראש העיר מחוייב לעלות לדיון במועצה על פי החוק.

זייברט התעמת במילים חריפות עם וידר ואמר לו כי הנושא כלל לא קשור אליו ולעירייה, אלא לתאגיד העירוני והאשים את וידר כי הוא משמיץ ומלכלך אותו. וידר השיב לו כיצד הוא "מעז להראות את פניו בפני תושבי בני ברק", וידר הוסיף ותקף את זייברט "לבנות לעצמך לשכה מפוארת זה קשור אליך, אבל הביוב לא?!"

וידר הוסיף ואמר: "תמיד כשאני מעלה את הנושא אומרים לי 'אין כסף', יש הרבה מאוד כסף לעירייה אבל הוא לא משמש את צרכי התושבים אלא את צרכי העסקנים. אתם שמציגים עצמכם כנציגי הרבנים, תנו לי שם של רב אחד שהתיר לכם להשתמש בכספי הציבור להקמת לשכה מפוארת ולמינויי ג'ובים לעשרות "עובדי קבלן" עלומים, במקום להשקיע בטיפול בתשתיות המרוסקות?"

וידר הציע במהלך הדיון כי הוא יסיר את ההצעה מסדר היום ובלבד שיציעו פתרון אחר לבעיה שמסכנת, לדבריו, את חיי תושבי בני ברק. אולם ראש העירייה חנוך זייברט ביקש להסיר את הנושא מסדר היום, ובהצבעה שנערכה במועצת העיר ההצעה לטפל בבעיית הצפות הביוב הוסרה בקולותיהם של חברי סיעות אגודת ישראל דגל התורה וש"ס.

יצויין כי רק בחודש האחרון אושפזה תושבת מרכז העיר במצב מסכן חיים לאחר שנעקצה מיתוש, ולדברי בני המשפחה, הם התלוננו פעמים רבות על מקור ביוב וצחנה ברחוב ובסמוך לביתם, אולם העירייה לא עשתה דבר בעניין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.